Emisiunea „Exatlon”, difuzată de televiziunea Kanal D, a fost lider de audienţă pe toate categoriile de public, sâmbătă şi duminică, când a fost urmărită de peste 2,2 milioane, respectiv peste 2,1 milioane de telespectatori la nivel naţional.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Ediţia de sâmbătă a reality-ului „Exatlon” a fost urmărită de 2.232.000 de telespectatori la nivel naţional, pe parcursul celor aproape trei ore de difuzare, în fiecare minut de emisie. În intervalul difuzării, 20.32 – 23.17, emisiunea a acaparat mai mult de un sfert de piaţă, atât la nivelul întregii ţări, cât şi la nivel comercial.

La nivel naţional, „Exatlon” a înregistrat 12,5 puncte de rating şi 26,6% cotă de piaţă, spre deosebire de Pro TV, care s-a situat pe cel de-al doilea loc în topul audienţelor, în acelaşi interval orar, 20.32 – 23.17, cu 6,9 puncte de rating şi 14,6% cotă de piaţă, potrivit datelor furnizate de Kantar Media România, informează Kanal D.

Pe segmental de public comercial, format din telespectatori din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, ediţia de sâmbătă a reality show-ului „Exatlon” a înregistrat 10,4 puncte de rating si 26,1% cotă de piaţă. Pe cel de-al doilea loc în top s-a situat Pro TV, cu 7,3 puncte de rating şi 18,3% cotă de piaţă.

La nivel urban, emisiunea a înregistrat 10,3 puncte de rating şi 22,5% cotă de piaţă, în timp ce Pro TV, care s-a situat pe cel de-al doilea loc în clasament, a înregistrat 6,4 puncte de rating şi 13,8% cotă de piaţă.

În minutul de maximă audienţă, atins la 21.23, reality show-ul „Exatlon” era urmărit de 2.682.000 de telespectatori la nivel naţional.

Duminică, în intervalul orar 20.12 – 23.12, Kanal D a fost pe primul loc, show-ul „Exatlon” fiind urmărit în fiecare minut, pe parcursul celor trei ore de difuzare, de 2.173.000 de telespectatori la nivel naţional.

Ediţia de duminică a „Exatlon” a înregistrat 12,2 puncte de rating şi 22,2% cotă de piaţă la nivel naţional, spre deosebire de Antena 1, care s-a situat pe cel de-al doilea loc în clasament, cu 6,9 puncte de rating şi 12,5% cotă de piaţă.

Pe segmentul de public comercial, emisiunea a obţinut 10,2 puncte de rating şi 21% cotă de piaţă, în timp ce Antena 1 s-a situat pe cel de-al doilea loc în top, cu 9,4 puncte de rating şi 19,5% cotă de piaţă.

La nivel urban, „Exatlon” a înregistrat 9,9 puncte de rating şi 18,4% cotă de piaţă, în timp ce al doilea loc în top a fost ocupat de Antena 1, cu 7,4 puncte de rating şi 13,8% cotă de piaţă.

În minutul de maxima audienţă, atins la 21.43, duminică seară, „Exatlon” a fost urmărit de 2.719.000 de telespectatori la nivel naţional.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.