Emisiunea „Exatlon”, difuzată de televiziunea Kanal D, a fost lider de audienţă pe toate categoriile de public, sâmbătă şi duminică, când a fost urmărită de peste 2,2 milioane, respectiv peste 2,1 milioane de telespectatori la nivel naţional.
Ediţia de sâmbătă a reality-ului „Exatlon” a fost urmărită de 2.232.000 de telespectatori la nivel naţional, pe parcursul celor aproape trei ore de difuzare, în fiecare minut de emisie. În intervalul difuzării, 20.32 – 23.17, emisiunea a acaparat mai mult de un sfert de piaţă, atât la nivelul întregii ţări, cât şi la nivel comercial.
La nivel naţional, „Exatlon” a înregistrat 12,5 puncte de rating şi 26,6% cotă de piaţă, spre deosebire de Pro TV, care s-a situat pe cel de-al doilea loc în topul audienţelor, în acelaşi interval orar, 20.32 – 23.17, cu 6,9 puncte de rating şi 14,6% cotă de piaţă, potrivit datelor furnizate de Kantar Media România, informează Kanal D.
13 octombrie - Oraşul meu acasă şi la birou (ediţia a IV-a)
Pe segmental de public comercial, format din telespectatori din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, ediţia de sâmbătă a reality show-ului „Exatlon” a înregistrat 10,4 puncte de rating si 26,1% cotă de piaţă. Pe cel de-al doilea loc în top s-a situat Pro TV, cu 7,3 puncte de rating şi 18,3% cotă de piaţă.
La nivel urban, emisiunea a înregistrat 10,3 puncte de rating şi 22,5% cotă de piaţă, în timp ce Pro TV, care s-a situat pe cel de-al doilea loc în clasament, a înregistrat 6,4 puncte de rating şi 13,8% cotă de piaţă.
În minutul de maximă audienţă, atins la 21.23, reality show-ul „Exatlon” era urmărit de 2.682.000 de telespectatori la nivel naţional.
Duminică, în intervalul orar 20.12 – 23.12, Kanal D a fost pe primul loc, show-ul „Exatlon” fiind urmărit în fiecare minut, pe parcursul celor trei ore de difuzare, de 2.173.000 de telespectatori la nivel naţional.
Ediţia de duminică a „Exatlon” a înregistrat 12,2 puncte de rating şi 22,2% cotă de piaţă la nivel naţional, spre deosebire de Antena 1, care s-a situat pe cel de-al doilea loc în clasament, cu 6,9 puncte de rating şi 12,5% cotă de piaţă.
Pe segmentul de public comercial, emisiunea a obţinut 10,2 puncte de rating şi 21% cotă de piaţă, în timp ce Antena 1 s-a situat pe cel de-al doilea loc în top, cu 9,4 puncte de rating şi 19,5% cotă de piaţă.
La nivel urban, „Exatlon” a înregistrat 9,9 puncte de rating şi 18,4% cotă de piaţă, în timp ce al doilea loc în top a fost ocupat de Antena 1, cu 7,4 puncte de rating şi 13,8% cotă de piaţă.
În minutul de maxima audienţă, atins la 21.43, duminică seară, „Exatlon” a fost urmărit de 2.719.000 de telespectatori la nivel naţional.

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.