Emisiunea "Exatlon", difuzată de Kanal D, a fost lider de audienţă pe toate categoriile de public, pe întreaga durată de difuzare, aproape trei ore.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Conform datelor furnizate de Kantar Media, staţia a înregistrat audienţe de peste 20% a cotei de piaţă, atât la nivelul publicului Comercial, cât şi în rândul populaţiei din întreaga ţară. 

O medie de peste un milion şi jumătate de români au urmărit joi seară “Exatlon”, în fiecare minut al difuzării, în una dintre cele mai importante ediţii ale săptămânii, cea în care telespectatorii au aflat cine şi-a adjudecat locul în casă şi cine a părăsit competiţia dintre cei trei nominalizaţi.

Miercuri, în intervalul 19.59 - 23.06, Kanal D a înregistrat 7,5% rating şi 21,1% cotă de piaţă, pe targetul Comercial, 9,4% rating şi 21,6% cotă de piaţă, pe targetul Naţional, şi 7,8% rating şi 17,9% cotă de piaţă, pe targetul All Urban.

Minutul de aur, atins la 21.20, în momentul în care Vladimir Draghia a înscris pentru Echipa Faimoşilor, reducând diferenţa de scor la 3 puncte, a adunat în fata micilor ecrane peste două milioane (2.196.000) de fani ai reality-show-ului.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.