Emisiunea „Exatlon”, difuzată de televiziunea Kanal D, a fost lider de audienţă pe toate categoriile de public, duminică seară, în intervalul orar 20.03 - 23.12, când a fost urmărită de 2.114.000 de telespectatori din întreaga ţară.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

La nivel naţional, show-ul a înregistrat 11,8 puncte de rating şi 22,5% cotă de piaţă. În clasament a urmat Pro TV, cu 7,3 puncte de rating şi 13,9% cotă de piaţă, potrivit datelor furnizate de Kantar Media România, informează Kanal D.

Pe segmentul publicului comercial din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, emisiunea a obţinut 9,6 puncte de rating şi 21,8% cotă de piaţă, spre deosebire de Pro TV, care a ocupat poziţia a doua în clasament, cu 9,5 puncte de rating şi 21,6% cotă de piaţă.

La nivel urban, „Exatlon” a înregistrat 9,6 puncte de rating şi 18,8% cotă de piaţă, în timp ce Pro TV s-a situat pe cel de-al doilea loc în clasament, cu 6,9 puncte de rating şi 13,5% cotă de piaţă.

În minutul de maximă audienţă, atins la 22.42, emisiunea era urmărită de 2.629.000 de telespectatori.

Următoarea ediţie a show-ului „Exatlon” va fi difuzată de Kanal D luni, de la ora 20.00.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.