Emisiunea „Exatlon”, difuzată de televiziunea Kanal D, a fost urmărită, duminică seară, în intervalul orar 20.15 - 23.02, de peste 2,1 milioane de telespectatori la nivel naţional.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Reality show-ul a fost lider de audienţă la nivel naţional, cu 2.156.000 de telespectatori, 12,1 puncte de rating şi 22,8% cotă de piaţă. Pe cel de-al doilea loc în top s-a situat Antena 1, cu 7,9 puncte de rating şi 14,9% cotă de piaţă, potrivit datelor furnizate de Kantar Media România, informează Kanal D.

„Exatlon” a condus topul audienţelor şi la nivel urban, cu 10,2 puncte de rating şi 19,4% cotă de piaţă, spre deosebire de Antena 1, care s-a situat pe cel de-al doilea loc în clasament, cu 8,2 puncte de rating şi 15,7% cotă de piaţă.

Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, „Exatlon” s-a situat pe cel de-al doilea loc în clasament, cu 9,9 puncte de rating şi 20,8% cotă de piaţă. Pe primul loc în acest top s-a situat Antena 1, cu 10,3 puncte de rating şi 21,6% cotă de piaţă.

Următoarea ediţie a emisiunii „Exatlon”, în care Arena va decide cine vor fi cei trei nominalizaţi spre eliminare, va fi difuzată luni, de la ora 19.45, de Kanal D.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.