Emisiunea „Exatlon”, difuzată de televiziunea Kanal D, a fost lider de audienţă pe toate categoriile de public, sâmbătă şi duminică, când a fost urmărită de peste 1,5 milioane, respectiv peste 1,6 milioane de telespectatori la nivel naţional.
Ediţia de sâmbătă a emisiunii „Exatlon”, difuzată în intervalul orar 19.57 - 23.05, a fost urmărită de 1.580.000 de telespectatori la nivel naţional, înregistrând 8,8 puncte de rating şi 21,8% cotă de piaţă. Pe cel de-al doilea loc în top, în acelaşi interval orar, s-a situat Pro TV, cu 4,8 puncte de rating şi 11,9% cotă de piaţă, potrivit datelor furnizate de Kantar Media România, informează Kanal D.
Pe segmentul de public comercial, format din telespectatori din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, emisiunea a înregistrat 6,6 puncte de rating şi 23% cotă de piaţă, spre deosebire de Pro TV, care s-a situat pe cel de-al doilea loc în clasament, cu 5,3 puncte de rating şi 18,5% cotă de piaţă.
26 mai - Energy Road - Energie la tine acasă
10 iunie - Perspectivele macroeconomice și fiscale ale României
La nivel urban, „Exatlon” a obţinut 7,2 puncte de rating şi 18,9% cotă de piaţă, în timp ce pe cel de-al doilea loc în top s-a situat Pro TV, cu 4,8 puncte de rating şi 12,5% cotă de piaţă.
Ediţia de duminică a show-ului „Exatlon”, care a fost difuzată în intervalul orar 20.14 – 23.18, a fost urmărită de 1.622.000 de telespectatori la nivel naţional. Emisiunea a obţinut 9,1 puncte de rating şi 20,6% cotă de piaţă, spre deosebire de televiziunea care s-a situat pe cel de-al doilea loc în clasament, Pro TV, care a înregistrat 6,6 puncte de rating şi 14,9% cotă de piaţă.
La nivel comercial, „Exatlon” a obţinut 8 puncte de rating şi 22,4% cotă de piaţă, iar pe cel de-al doilea loc în clasament s-a situat Pro TV, cu 7,4 puncte de rating şi 20,7% cotă de piaţă.
La nivel urban, emisiunea a înregistrat 7,6 puncte de rating şi 17,6% cotă de piaţă. Pe cel de-al doilea loc în top s-a situat Pro TV, cu 6,3 puncte de rating şi 14,5% cotă de piaţă.

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.