Emisiunea culinară ”Chefi la cuţite”, difuzată de Antena 1, a fost lider de audienţă pe toate categoriile de public, marţi seară, cu aproximativ două milioane de telespectatori înregistraţi la nivel naţional în minutul de maximă audienţă, de la 21.49.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Pe publicul comercial, emisiunea a obţinut un vârf de audienţă de 15,2 puncte de rating şi 34 % cota de piaţă, mai mult decât dublu faţă de următorul clasat, Pro TV, care avea 6,6 puncte de rating şi 14,8 % cota de piaţă, informează Antena 1.

Emisiunea a fost lider de audienţă pe toate targeturile în intervalul orar 20.30-23.36, cu o medie pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani de 11,2 puncte de rating şi 28,2 % cota de piaţă, în vreme ce pe locul al doilea se clasa Pro TV cu o medie de 6,7 puncte de rating şi 16,9 procente din cota de piaţă.

”Chefi la cuţite” a fost lider şi la nivel urban, cu o audienţă medie de 8,3 puncte de rating şi 18,5 % cota de piaţă, emisiunea fiind urmată de Kanal D, cu 6 puncte de rating şi 13,4 % cota de piaţă, şi de Pro TV, pe locul al treilea, cu 5,1 puncte de rating şi 11,5 % cota de piaţă.

La nivel naţional se păstrează acelaşi raport cu Antena 1 lider cu o medie de 7,6 puncte de rating şi 18 % cota de piaţă, Kanal D pe locul al doilea cu 5,8 puncte de rating şi 13,8 % cota de piaţă şi Pro TV pe locul al treilea cu 5 puncte de rating şi 11,9 % cota de piaţă.

Marţi, 4 octombrie, Antena 1 a fost lider de piaţă şi în prime time (intervalul cuprins între orele 19.00-23.00, pe toate categoriile de public, cu o medie pe publicul comercial de 9,4 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 24,6 procente, în vreme ce Pro TV era pe locul secund cu 8 puncte de rating şi 21 % cota de piaţă.

Emisiunea ”Chefi la cuţite” a fost lider de audienţă pe toate categoriile de public şi luni seară, cu aproape două milioane de telespectatori înregistraţi la nivel naţional în minutul de maximă audienţă, de la 21.20.

Pe publicul comercial, emisiunea a obţinut 14,5 puncte de rating şi 34,7% cotă de piaţă în minutul 22.17, atunci când următorul clasat, Pro TV, avea 4,8 puncte de rating şi 11,4% cota de piaţă, informează Antena 1.

Săptămâna viitoare emisiunea ”Chefi la cuţite”, difuzată de Antena 1, luni şi marţi, va trece la o nouă etapă, ”Bootcamp”. Toţi concurenţii care au trecut în această etapă vor fi supuşi unor probe eliminatorii, la finalul cărora se vor forma cele trei echipe cu care chefii intră în etapa de confruntări.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.