Discovery filmează în România, la Castel Studios, mini-seria de televiziune “Harley and the Davidsons”, din distribuţia căreia fac parte şi actorii Michiel Huisman şi Robert Aramayo, cunoscuţi din serialul ”Urzeala tronurilor”, a anunţat joi Rich Ross, Group President pentru Discovery Channel, Animal Planet şi Science Channel.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

“Harley and the Davidsons” va fi un serial de ficţiune, inspirat din viaţa celor doi fondatori ai brandului Harley-Davidson, al cărui buget este estimat la câteva milioane de dolari, potrivit lui Rich Ross. 

Scenariul este semnat de Evan Wright şi Seth Fisher, iar regia îi aparţine irlandezului Ciàran Donnelly.

Evenimente
20 mai - Evenimentul News.ro “Energy Road - Energie la tine acasă”. Parteneri: AS & Partners, FPPG, Delgaz Grid, Hidroelectrica, Nuclearelectrica, Premier Energy, Romgaz
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei

Programul TV are la bază povestea adevărată a doi colegi de şcoală din Milwaukee - William (Bill) Harley şi Arthur Davidson. Fratele acestuia din urmă, Walter Davidson, se alătură proiectului încă de la început. ”Spunem povestea oamenilor, a motocicletelor, nu a brandului”, a declarat Rich Ross, în cadrul unei întâlniri cu presa.

Producţia, care va fi transmisă în trei episoade a câte două ore, îi urmăreşte pe cei doi tineri care au construit şi condus celebrele motociclete, începând din 1903.

Acţiunea din film va ilustra realitatea secolului al XX-lea. ”Mi-e greu să numesc un alt brand care să reprezinte acelaşi lucru în 2016, în România, ce a reprezentat în Milwaukee, atunci când acesta a fost creat”, a mărturisit Rich Ross. 

Rolurile principale sunt jucate de Michiel Huisman (”Urzeala tronurilor”, ”Sălbăticie”, ”Secretul lui Adaline”), Robert Aramayo (”Urzeala tronurilor”, ”Nocturnal Animals”) şi Bug Hall (”Revolution”).

”Filmăm în România ca în Milwaukee al începutului de secol 20. Sunt impresionat de ingeniozitatea românească. De exemplu, aveam nevoie de un velodrom din lemn. Pentru că era aproape imposibil să construim unul, cineva din echipa românească a venit cu ideea să-l vopsim, astfel încât să pară lemn. Şi este foarte real”, a mai spus Ross.

Filmările au loc doar în România, în Capitală şi împrejurimi, vor fi folosite numeroase camere, dar şi drone, iar echipa de producţie este compusă din câteva sute de persoane.

“Harley and the Davidsons” va fi lansat, în toamna acestui an, în Statele Unite, urmând să fie lansat apoi şi în întreaga lume. 

”Îmi place că filmăm ceva ce nu e fantezie. Compania Harley - Davidson ne sprijină cu idei de marketing şi relaţii publice şi am avut norocul să ne întâlnim cu nepotul unuia dintre fondatori, care încă lucrează acolo (Milwaukee)”, a afirmat Rich Ross.

”Vom porni de la bicicletele cu motor - pentru că, în definitiv, asta erau, la început - până la ceea ce vedem astăzi pe străzi. Pentru filmări folosim motociclete originale, dar şi multe replici”, a mai menţionat preşedintele Discovery.

”Discovery este, la ora actuală, cel mai mare cumpărător de biciclete şi motociclete din lume”, a spus amuzat Ross, explicând că - pentru această producţie - foarte multe astfel de vehicule sunt distruse.

Potrivit lui Ross, la începutul secolului al XX-lea, motocicletele nu aveau frâne, iar costumele din piele aveau menirea de a-i proteja pe cei care le conduceau. ”Dacă, iniţial, erau fără frâne şi foarte mulţi erau ucişi pe velodrom, în timp au fost luate anumite măsuri pentru siguranţă. Chiar şi aşa, încă este o marcă a libertăţii”, a mai spus Ross.

Mulţi dintre actorii care filmează la producţie îşi vor realiza cascadoriile. ”Motocicletele sunt periculoase şi vrem să nu ne punem în pericol actorii. Toată lumea se antrenează”, precizează acesta, afirmând că “Harley and the Davidsons” este primul documentar de ficţiune la care lucrează.

Serialul ”nu va fi perfect”, potrivit preşedintelui grupului. ”Oamenii se aşteaptă, astăzi, să vadă fapte, iar noi am vrut să fim cât mai aproape de fapte”, a adăugat Ross.

Vorbind despre legătura dintre televiziune şi tehnologie, Ross a declarat: ”În zilele noastre, povestea trebuie să fie suficient de puternică, pentru a supravieţui pe orice fel de ecran, de televizor sau de telefon”.

“«Harley and the Davidsons» este cel mai mare proiect bazat pe scenariu pe care l-am făcut până acum”, a mai spus Ross.

Serialul “Harley and the Davidsons” este produs pentru Discovery Channel de Raw Television.

În plus, pe 25 martie, Discovery va lansa ”Killing Fields”, acesta fiind unul dintre cele 19 seriale noi pe care reţeaua le va transmite anul acesta.

Rich Ross este Group President pentru Discovery Channel, Animal Planet şi Science Channel, supervizând strategia de brand, dezvoltarea, producţia, activităţile de marketing şi operaţiunile zilnice ale celor trei canale. 

Înainte de a se alătura echipei Discovery, în 2015, Ross a fost CEO al Shine America, responsabil de strategia comercială în SUA şi a supervizat toate aspectele legate de producţie, distribuţie şi marketing pentru programele originale disponibile pe cablu şi pe platforme digitale precum ”MasterChef” sau ”MasterChef” Junior (FOX) şi ”The Bridge”, program care a primit Premiul Peabody.

A făcut parte şi din conducerea Walt Disney Company, în perioada 1996 - 2012, ocupând inclusiv funcţia de Preşedinte al Studiourilor Walt Disney între 2009 şi 2012.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.