De 1 mai, peste 1,7 milioane de telespectatori la nivel naţional au urmărit aventurile personajelor din "Las Fierbinţi", iar în minutul de aur de la ora 21.33, peste 2,1 milioane de români s-au uitat la PRO TV.
Episodul "Las Fierbinţi" de marţi seară a fost lider de audienţă pe toate segmentele de public şi a înregistrat 9.4 puncte de rating şi 28.8% share în rândul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, în timp ce televiziunea de pe poziţia secundă a înregistrat 7.1 puncte de rating şi 21.6% share.
Un nou episod din serialul "Las Fierbinţi" va fi difuzat joi, de la ora 20.30, la PRO TV.
10 iunie Perspectivele macroeconomice şi fiscale ale României

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.