Primul hub de date adresat profesioniştilor din marketing, dataintelligence.ro, conceput pentru a oferi acces la informaţii esenţiale pentru decizii de business bazate pe date, a fost lansat oficial. Această platformă oferă informaţii despre valoarea YTD a pieţei media în România în anul 2023 sau variaţia faţă de anul trecut, despre brand-ul cu cea mai mare investiţie în OOH din categoria Finance sau care este cel mai popular premiu în România, în marketing: electrocasnicele sau vacanţele.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Noua platformă oferă o gamă variată de resurse, dar şi posibilitatea de a explora datele în timp real, acces la studii de caz, exemple de rapoarte, articole şi chiar un dicţionar de date care clarifică terminologia specifică.

Care este valoarea YTD a pieţei media în România în anul 2023 şi care este variaţia faţă de anul trecut? Care este brand-ul cu cea mai mare investiţie în OOH din categoria Finance? Ce premiu este mai popular în România, în marketing: electrocasnicele sau vacanţele? Acum, marketerii pot afla singuri răspunsul la aceste întrebări, dar şi la multe altele, accesând zilnic noua platformă dataintelligence.ro. Aceasta din urmă îşi propune să fie o destinaţie online utilă pentru profesioniştii din marketing care doresc să îşi bazeze deciziile pe date concrete, dar şi o sursă de educare pentru cei care urmăresc să dobândească mai multe cunoştinţe relevante, de actualitate în domeniu.

"Dataintelligence.ro reprezintă un instrument esenţial pentru profesioniştii din domeniul marketingului, oferindu-le acces la informaţii critice actualizate în mod constant, indispensabile pentru luarea deciziilor într-un peisaj în continuă schimbare. Această platformă dinamică este un punct de referinţă în evoluţia pieţei de comunicare şi ne mândrim să punem această resursă valoroasă la dispoziţia profesioniştilor din România”, a declarat Ilinca Niţu, Data Intelligence Business Growth Director, Publicis Groupe România.

"În ultimii trei ani, toate cercetările, monitorizările şi analizele întreprinse de echipa Data Intelligence, interpretând un volum mare de semnale primite de la consumatori, au dus la crearea unei adevărate baze de date menite să răspundă unor obiective concrete de marketing. Le mulţumim partenerilor noştri, fiecare colaborare a mai pus o piatră la baza acestui demers. Am considerat că este momentul să returnăm o parte din acest know-how, să asigurăm o ciclicitate în educarea cu privire la luarea deciziilor bazate pe date", a adăugat despre platformă Rodica Mihalache, Data Intelligence Lead, Publicis Groupe România. 

Platforma prezintă peste 40 de soluţii Data Intelligence cu focus pentru poziţionarea de brand, business insights, communication effectiveness şi consumer intelligence, fiind relevante în prezent pentru 48 de industrii.

”Lansarea primului hub de date destinat profesioniştilor din domeniul marketingului este un pas firesc ce vine în continuarea tuturor eforturilor noastre de până acum de a susţine dezvoltarea de strategii de marketing, vânzări şi business, cu rezultate cuantificabile, pornind de la date. Credem cu tărie într-un viitor al deciziilor şi al creativităţii bazate pe date, iar dataintelligence.ro, cu toate soluţiile pe care le pune la dispoziţie, cu toate actualizările menite să asigure relevanţa informaţiilor, este piatra de temelie pe care o aşezăm pentru acesta”, a spus Ştefan Iordache, Chief Operating Officer, Publicis Groupe România.

dataintelligence.ro asigură zilnic actualizări ale diverselor soluţii prezentate, fiind un instrument util celor care activează în domeniul marketing-ului. Informaţiile sunt disponibile pe www.dataintelligence.ro, dar şi în newsletter-ul periodic dedicat, la care se pot înscrie toţi cei care doresc să primească mai multe detalii şi insight-uri relevante.
 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.