Warner Bros. Discovery va marca aniversarea de 100 de ani a studioului, la 4 aprilie 2023, prin conţinut şi emisiuni speciale, produse exclusive şi lansări pentru divertismentul de acasă, o pagină dedicată programelor pe HBO Max, campanii de social media pe toate canalele, evenimente şi proiecţii live, dar şi activări pentru fanii din întreaga lume.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Logo-ul oficial al aniversării de 100 de ani şi clipul care celebrează centenarul sunt live pe site-ul celebrării centenarului Warner Bros., care va cuprinde cele mai recente ştiri, evenimente şi activităţi.

David Zaslav, Chief Executive Officer, Warner Bros. Discovery, a declarat: „Numele Warner Bros. este sinonim cu divertismentul şi suntem onoraţi să sărbătorim centenarul acestui studio emblematic şi moştenirea bogată care a pornit de la cei patru fraţi care l-au fondat în 1923. În ultimii 100 de ani, Warner Bros. a creat unele dintre cele mai recunoscute şi îndrăgite filme, emisiuni TV şi personaje realizate vreodată şi a fost locul ales pentru poveşti de impact care ne definesc şi ne reflectă cultura. Suntem încântaţi de viitorul companiei noastre şi, odată cu începutul celui de-al doilea secol, continuăm să spunem poveşti minunate care distrează, informează şi inspiră publicul din întreaga lume.”

Printre emisiunile şi conţinutul cheie se numără: un documentar în trei părţi despre istoria Warner Bros., realizat de WB Unscripted Television, care va avea premiera pe HBO Max (şi pe platformele partenere în teritoriile în care HBO Max nu este disponibil); maratoane de emisiuni şi episoade speciale în cele peste 40 de reţele locale şi canale internaţionale ale Warner Bros. Discovery; interviuri din arhiva Extra din cele 29 de sezoane ale vizitelor platourilor pe platourile de filmare, premierelor pe covorul roşu şi întâlnirilor cu presa; un an de filme clasice Warner Bros. la TCM; parteneriatele cu organizaţii comunitare pentru a găsi şi recruta realizatori de film pentru un proiect de scurt-metraje care să aducă un omagiu unora dintre cele mai emblematice filme Warner Bros.; branding aniversar şi evenimente pentru fani dedicate brandurilor TV, francizelor şi personajelor Studioului.

Patru volume a câte 25 de filme şi o colecţie de 100 de filme

Warner Bros. Home Entertainment va lansa o serie de pachete aniversare de film şi TV în versiuni digitale, Blu-ray şi DVD, inclusiv patru volume a câte 25 de filme şi o colecţie de 100 de filme (ambele cu elemente colecţionabile), colecţii complete de seriale TV disponibile pentru prima dată şi compilaţii „Best Of” ale celor mai îndrăgite francize WBTV. Pe tot parcursul anului, Warner Bros. Home Entertainment va lansa titluri remasterizate, disponibile pentru prima oară în format 4K Ultra-High Definition, de la colecţia de 5 filme Superman, la ediţii speciale pentru aniversarea a 50 de ani a Enter the Dragon şi The Exorcist.

HBO Max va lansa o pagină dedicată programelor la sfârşitul lunii ianuarie, cu emisiuni tematice. HBO Max va prezenta colecţiile de neegalat Warner Bros. care celebrează evenimente culturale, inclusiv Black History Month, Women’s History Month, AAPI Month şi Pride/LGBTQ.

Produse pentru fani: Unele dintre cele mai populare şi puternice branduri din lume, din industrii precum cea vestimentară şi cea alimentară, producători de jucării şi obiecte de colecţie, edituri devin partenere Warner Bros. Discovery Global Consumer Products pentru a marca aniversarea celor 100 de ani. În plus, va fi lansată o nouă linie de produse Looney Tunes, o piatră de temelie în istoria Warner Bros., care va aduce în centrul atenţiei superfanii ca personaje legendare WB din cele mai îndrăgite francize precum DC şi Wizarding World.

Pe tot parcursul anului, compania va avea o serie de evenimente şi experienţe live pentru fanii din întreaga lume: o serie de concerte Candlelight în 100 de oraşe vor duce fanii într-o călătorie muzicală prin 100 de ani de Warner Bros., inclusiv în Los Angeles, New York, Londra, Toronto, Melbourne, Paris, Singapore, Milano, São Paulo şi Mexico City; Festivalul de filme clasice TCM de la Hollywood din luna aprilie va sărbători filme cheie şi nume majore din istoria Warner Bros. Pictures, inclusiv Casablanca, aniversarea a 50 de ani a The Exorcist, în prezenţa regizorului William Friedkin, dar şi a Enter the Dragon, precum şi reecranizări în premieră mondială a East of Eden şi Rio Bravo; proiecţii de film ale unora dintre cele mai populare titluri din istoria Warner Bros.; exponate centenare şi proiecţii comemorative în colaborare cu Academy Museum of Motion Pictures din Los Angeles; proiecţii comemorative la Warner Bros. Theatre din cadrul Muzeului Naţional de Istorie Americană Smithsonian; hotelurile şi parcurile tematice Warner Bros. din întreaga lume, inclusiv WB Abu Dhabi, Warner Bros. World Abu Dhabi, Parque Warner Madrid, şi Warner Bros. Movie World din Australia, vor sărbători centenarul cu produse exclusive, oportunităţi foto, activări şi multe altele.

Warner Bros. Studio Tour Hollywood, atracţia principală la nivel mondial pentru fani, va juca un rol important în sărbătorirea centenarului. O expoziţie specială aniversară ani va debuta în cadrul Tour-ului în luna februarie şi, mai târziu în cursul anului, vor fi dezvăluite mai multe surprize cu tematică centenară.

Aniversarea globală: Warner Bros. s-a bucurat de o prezenţă internaţională aproape pe tot parcursul existenţei sale. Pentru a sărbători popularitatea globală a brandului şi a conţinutului, personajelor şi ofertei pentru consumatori, echipe din întreaga lume vor avea  activări centenare în toate ariile activităţii Studioului. De la sărbători centenare în China şi o expoziţie tematică în timpul Festivalului Internaţional de Film de la Beijing, la canale pop-up în Germania, expoziţii de film în toată Europa şi produse pentru consumatori în toate regiunile, Sărbătoarea Centenară Warner Bros. va fi cu adevărat globală.

Implicarea tuturor platformelor de social media este o componentă majoră a sărbătoririi Centenarului. Pentru a permite fanilor tuturor brandurilor din universul Warner Bros. să se alăture sărbătorii, campanii tematice personalizate vor fi lansate pe reţelele de socializare, inclusiv This Day in History, Backlot Journeys şi 100 de Momente Emblematice WB, precum şi mashup-uri cu personalităţi de top, activări live, conţinut generat de utilizatori, oportunităţi foto, filtre şi multe altele. Urmăriţi-ne pe IG: @warnerbrosentertainment; Facebook: Warner Bros. Entertainment; Twitter: @WBHomeEnt; Tik Tok: @warnerbrosmovies; şi YouTube: @warnerbrosentertainment.

Colecţie de 145.000 de ore de programe, inclusiv 12.500 de filme de lungmetraj şi 2.400 de seriale TV 

Warner Bros. a fost fondată de Albert, Sam, Harry şi Jack Warner pe 4 aprilie 1923. Astăzi, Studioul găzduieşte una dintre cele mai de succes colecţii de branduri din lume şi se află în fruntea industriei de divertisment, de la filme de lungmetraj, televiziune şi streaming, până la animaţie, benzi desenate, jocuri video, produse de consum, divertisment tematic, tururi de studio şi licenţiere de brand.

Vasta colecţie a Studioului, una dintre cele mai prestigioase şi valoroase din lume, este formată din peste 145.000 de ore de programe, inclusiv 12.500 de filme de lung-metraj şi 2.400 de seriale TV compuse din peste 150.000 de episoade individuale. Warner Bros. găzduieşte, de asemenea, unul dintre cele mai diversificate portofolii de francize apreciate în întreaga lume, inclusiv Looney Tunes, Wizarding World, DC, FRIENDS, Game of Thrones, Hanna-Barbera şi multe altele. 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.