Membrii Consiliului Naţional al Audiovizualului au votat miercuri regulile de desfăşurare în audiovizual a campaniei electorale pentru alegerea Senatului şi a Camerei Deputaţilor din anul 2020.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Campania electorală la posturile de radio şi televiziune, publice şi private, va începe vineri, 6 noiembrie 2020, şi se va încheia vineri, 4 decembrie 2020.

Candidaţii şi reprezentanţii partidelor politice, alianţelor politice, alianţelor electorale şi ai organizaţiilor cetăţenilor aparţinând minorităţilor naţionale, precum şi candidaţii independenţi au acces la posturile de radio şi de televiziune, publice şi private, în condiţiile art. 66 - 69 din Legea nr. 208/2015, cu modificările şi completările ulterioare.

Posturile de radio şi de televiziune private au obligaţia să comunice Consiliului Naţional al Audiovizualului implicarea lor în campanie, lista emisiunilor electorale pe care le vor realiza, precum şi intervalele de timp de difuzare a respectivelor emisiuni, până cel mai târziu pe 6 noiembrie 2020.

Lista radiodifuzorilor care au notificat C.N.A. intenţia de reflectare a campaniei electorale va fi comunicată public pe site-ul Consiliului.

În situaţiile litigioase privind alocarea timpilor de antenă, posturile vor trebui să facă dovada că au oferit tuturor competitorilor electorali accesul în condiţiile prevăzute la art. 68 din Legea nr. 208/2015, cu modificările şi completările ulterioare.

Tarifele pe emisiune şi pe unitate de timp ale fiecărui post privat de radio şi de televiziune vor fi făcute publice şi vor fi aceleaşi pentru toţi competitorii.

Decizia intră în vigoare la data publicării în Monitorul Oficial al României.

viewscnt

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.