Administratorul paginii de Facebook a Ambasadei Suediei, cel mai popular cont al unei reprezentanţe diplomatice din România, a anunţat, după mai puţin de un an şi jumătate, că părăseşte acest post.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Cristian Botan a publicat joi un mesaj - ultimul al lui - pe pagina de Facebook a ambasadei: „M-am alăturat echipei ambasadei în octombrie 2018. Dincolo de politică şi partea comercială, am avut n̶o̶r̶o̶c̶u̶l̶ / g̶h̶i̶n̶i̶o̶n̶u̶l̶ / oportunitatea de a prelua şi partea de comunicare, inclusiv cea pe Facebook şi Instagram”.

„Am reuşit împreună să devenim cea mai populară ambasadă străină în România şi cea mai populară ambasadă suedeză în lume”.

Evenimente

30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
12 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
17 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield

El a precizat că numărul celor care urmăresc pagina s-a triplat, iar reach-ul a depăşit populaţia totală a României. „Este rezultatul muncii tuturor celor din ambasadă (români şi suedezi), inclusiv a celor care au plecat între timp”.

 
CITEȘTE ȘI Andrè, Florin Salam, Viorica şi Ioniţă din Clejani şi Nicu Alifantis, în playlistul românesc de Crăciun făcut de Ambasada Suediei - VIDEO
CITEȘTE ȘI Ambasada Suediei la Bucureşti: Gata cu prietenia! Ne vedem pe 15 noiembrie pe Arena Naţională!
CITEȘTE ȘI Ambasada Suediei la Bucureşti postează secvenţa cu penalty-urile apărate de Duckadam la Sevilla, după ce preşedintele Consiliului European le-a cerut românilor să apere statul de drept şi Constituţia cu aceeaşi hotărâre
CITEȘTE ȘI Ambasada Norvegiei la Bucureşti şi-a făcut cont de Facebook, motiv de ironii pentru Ambasada Suediei

„Am ales însă ca, în schimbul limbajului a̶d̶o̶r̶m̶i̶t̶o̶r̶ / b̶i̶r̶o̶c̶r̶a̶t̶i̶c̶ / tradiţional pe care suntem obişnuiţi să-l vedem online din partea instituţiilor, să adoptăm o conduită mai relaxată, tonul vocii noastre fiind ca şi cum am povesti la o cafea cu un prieten. Pentru că îi considerăm prieteni pe toţi cei care ne urmăresc”, a scris Botan.

El a mulţumit pentru momentele „minunate” petrecute online şi a urat fanilor paginii „Distracţie plăcută mai departe!”.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.