Astăzi, 8 mai, a fost lansată campania educaţională pentru aruncarea responsabilă a deşeurilor „Vorbeşte corect, trăieşte curat!”, realizată de Comunicator Media, cu sprijinul JTI România. Mesajul campaniei va fi difuzat timp de o lună pe posturile de radio Kiss FM, Magic FM, Naţional FM şi Rock FM, precum şi online pe hotnews.ro, profit.ro, financialintelligence.ro şi Amosnews.ro.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

„Printr-un îndemn aparent simplu, campania îşi propune să capteze o audienţă cât mai largă. Sperăm ca tonul pe care-l foloseşte actorul Mihai Mălaimare să amuze publicul, iar mesajul să-l pună pe gânduri. Dacă foloseşti corect forma şi sensul cuvintelor, ceea ce spui e mai uşor de înţeles şi reuşim să comunicăm în mod real. Iar a „trăi curat” cred că înseamnă să acorzi atenţie faptelor, gesturilor, oricât de nesemnificative ar părea, să nu arunci gunoiul pe fereastră, să aplici regulile de bun simţ şi să te respecţi pe tine şi pe ceilalţi. Încercaţi să vorbiţi corect şi să trăiţi curat!”, a explicat Alexandru Lupu, directorul Comunicator Media, referindu-se la conceptul demersului.

„Lecţia de gramatică e un efort de întoarcere de la formă la fond, la comunicare şi gesturi zilnice mai pline de înţelesuri. În ultima vreme, crearea de conţinut fără substanţă sau vorbitul fără a spune nimic merg mână în mână cu nerespectarea regulilor gramaticale. Iar între cum vorbim şi cum trăim poate exista o echivalenţă – vorbim curat şi cu sens, trăim la fel. Această campanie educaţională a pornit de la o cerinţă a Directivei plasticelor de unică folosinţă, dar se încadrează foarte bine în proiectele şi programele susţinute de JTI. Din 1993, când JTI a intrat pe piaţa din România, suntem parte a societăţii şi ne implicăm constant şi consecvent în rezolvarea problemelor reale. Îi ajutăm pe cei care au într-adevăr nevoie, susţinem proiecte educaţionale şi programe culturale de anvergură, suntem parteneri ai autorităţilor în combaterea contrabandei cu ţigarete. Dorim ca şi în anii următorii să continuăm dezvoltarea afacerii într-un mod sustenabil, să investim, să fim în topul angajatorilor şi să fim implicaţi în viaţa comunităţii”, a precizat Gilda Lazăr, Director Corporate Affairs & Communications JTI Romania, Moldova şi Bulgaria.

Directiva (UE) 2019/904 a Parlamentului European şi a Consiliului, privind reducerea impactului anumitor produse din plastic asupra mediului, transpusă prin Ordonanţa de Urgenţă 6/2021, prevede măsuri de sensibilizare în vederea stimulării unui comportament responsabil pentru aruncarea corespunzătoare a produselor ce conţin plastic.

JTI susţine campanii publice de informare şi cu privire la efectele negative ale contrabandei cu ţigarete, începând din anul 2010, în parteneriat cu autorităţile de aplicare a legii. JTI a fost prima companie de tutun care a semnat un Protocol pentru combaterea contrabandei în anul 2005, mai întâi cu Agenţia Naţională de Administrare Fiscală, apoi cu Autoritatea Naţională a Vămilor.

În 2023, JTI aniversează 30 de ani în România. Compania are circa 1.300 de angajaţi în fabrică, sediul central din Bucureşti şi în cele peste 30 de birouri de vânzări din toată ţara.

JTI şi-a început activitatea în România în 1993 (ca R.J. Reynolds) şi de atunci se implică activ în comunitate: compania este partener al Festivalului Internaţional de Teatru de la Sibiu (FITS), al Festivalului Internaţional de Film Transilvania (TIFF), al "Turneelor de poveste" - serie de turnee muzicale în oraşele mici, al Festivalului SoNoRo, al proiectelor CoolSound şi Aplauze pentru poet, precum şi sponsor oficial al Gigi Căciuleanu Romania Dance Company. JTI a fost premiată de Ministerul de Externe din Japonia pentru promovarea culturii nipone în România. JTI sprijină Grădina Japoneză din Herăstrău, Căsuţa de Ceai din Muzeul Naţional de Artă şi Centrul de Studii Româno-Japoneze din cadrul Universităţii Româno-Americane. „Întâlnirile JTI”, eveniment lansat în anul 2000, a devenit un brand cultural naţional în dansul contemporan. Compania susţine, din anul 2000, Bursele JTI pentru Jurnalişti, fiind de asemenea partener al Internship 2.0. Din 1998, se desfăşoară programul Seniorii JTI, prin care 45 de vârstnici din Sectorul 2 primesc zilnic alimente şi medicamente, iar de-a lungul anilor compania a colaborat şi colaborează cu Samusocial, Ateliere fără frontiere, ARC, SoSiSeSa şi alte organizaţii neguvernamentale, sprijinind proiecte sociale prin care sunt susţinute persoane din categorii defavorizate în diverse zone ale ţării.

JTI este unul dintre cei mai mari producători mondiali de produse din tutun şi produse pentru vapat, cu operaţiuni în peste 130 de ţări. Cu sediul la Geneva, Elveţia, JTI are peste 48.000 de angajaţi, fiind membră a grupului Japan Tobacco. Pentru mai multe informaţii, vizitaţi www.jti.com.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.