Având în vedere rezultatele pozitive, în aprilie este programată deschiderea unui nou magazin în Palas Iasi, tot sub conceptul de Workshop Experience. Alte deschideri sunt planificate până la sfârşitul anului.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

În pofida reorganizărilor la nivel european, operaţiunile francizei din Romania, care constă în două magazine în AFI Cotroceni şi ParkLake Mall, plus operaţiunile e-commerce sunt în creştere constantă, pe măsură ce brandul îşi consolidează şi restabileşte poziţia dominantă în piaţa de retail a cosmeticelor.

Operaţiunile The Body Shop în Romania sunt conduse de IQ Verde, noul distribuitor oficial al brandului în Romania, parte din Cosmos Group şi este condus de Lefteris Koklas. IQ Verde a devenit noul distribuitor oficial în 2023 şi a relansat brandul pe piaţa din Romania cu planuri de expansiune rapidă în retail şi prezenţă puternică în e-commerce cu acoperire naţională.

“Astăzi, continuăm să fim cel mai etic, sustenabil, inclusiv brand şi cea mai bună sursă de inspiraţie. Magazinele noastre iconice, platformele digitale şi canalele sociale de vânzare targetată le oferă oamenilor experienţe de retail uimitoare, indiferent de obiceiul de cumpărare. The Body Shop este un brand puternic şi relevant, cu o moştenire şi istorie uriaşe pentru Romania şi vedem un potenţial extraordinar în creşterea brandului pe piaţa locală.” – spune Lefteris Koklas, General Manager IQ Verde.

În urma relansării spectaculoase în Romania, IQ Verde a fost numit noul distribuitor oficial pentru Slovenia, iar operaţiunile sunt în curs de implementare şi acolo, cu noi deschideri de magazine şi distribuţie online.

În vreme ce unele operaţiuni din vestul Europei sunt în restructurare, acest fapt nu afectează activitatea din România. De la preluarea de anul trecut, noul proprietar Aurelius Group, încearcă să reorganizeze modelul de business în câteva ţări cheie din Europa, dar acest lucru nu afectează francizele internaţionale ca Romania şi Slovenia. Parte din transformarea continuă de la The Body Shop, este o re-prioritizare a canalelor de vânzări, cu accent pe pieţele în creştere accelerată şi o evoluţie a modelului go-to-market, cu focus pe produse excepţionale, pe un model operaţional mai bine targetat.

“De la reintroducerea brandului pe piaţă anul trecut în august, am observat performanţa excelentă a celor două magazine şi vedem rezultate promiţătoare pentru magazinul online pe care l-am lansat,” adaugă Lefteris Koklas, General Manager IQ Verde.

The Body Shop se străduieşte să facă produse de cea mai înaltă calitate cu cel mai scăzut impact asupra planetei. Acest lucru înseamnă folosirea ingredientelor naturale sau de origine naturală cât mai mult posibil. Oamenii au apreciat întotdeauna viziunea The Body Shop. Acum, mai mult decât oricând, pot aprecia ceea ce facem şi felul în care lucrăm.

Lumea se află într-un moment mai dificil decât oricând şi companiile trebuie să joace un rol în găsirea soluţiilor de rezolvare. Aşa că vom continua să fim în fruntea plutonului ca un business cu scop etic. Cel mai important lucru în abordarea noastră este dialogul cu consumatorii, care duce la o influenţă mai amplă şi un impact mai puternic. Cu cât creştem mai mult, cu atât putem face o diferenţă mai mare. Aceasta este Frumuseţea pentru Schimbare.

Despre The Body Shop:

Fondat în 1976 în Brighton, Anglia, de către Dame Anita Roddick, The Body Shop este un brand global de frumuseţe, certificat B Corp. The Body Shop caută să facă o diferenţă pozitivă în lume, oferind produse de îngrijire a pielii, îngrijire corporală, îngrijire a părului şi machiaj de înaltă calitate, inspirate de natură, produse în mod etic şi durabil. După ce a fost pionier în filozofia conform căreia afacerile pot fi o forţă pozitivă, acest etos este în continuare forţa motrice a brandului.

Despre IQ VERDE

IQ VERDE, noul distribuitor The Body Shop în România, face parte din Cosmos Group şi este condus de managerul Lefteris Koklas. 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.