Dezvoltat împreună cu parteneri internaţionali de top, DraculaLand va combina turismul, retailul, tehnologia, cultura şi stilul de viaţă într-o singură infrastructură de entertainment şi inovaţie, întinsă pe 160 de hectare, la 20 de minute de Bucureşti şi 15 minute de Aeroportul Otopeni.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

O infrastructură globală de entertainment, retail şi tehnologie

DraculaLand va îmbina arhitectura de ultimă generaţie, tehnologia avansată şi storytelling-ul cultural într-o destinaţie multi-dimensională, creată pentru noua generaţie de călători şi consumatori de divertisment.

Elementele principale ale proiectului includ:

DraculaLand Theme Park - peste 780.000 mp, 6 zone tematice immersive şi peste 40 de atracţii majore;

Arenă multifuncţională - aproximativ 80.000 mp construiţi, 22.500 de locuri pentru concerte, festivaluri, competiţii de esports şi evenimente internaţionale;

Fashion & Home-Deco Luxury Outlet - aproximativ 9.000 mp de spaţii retail şi 3.000 mp F&B, cu peste 70 de branduri, concept dezvoltat împreună cu Piuarch Milano şi echipa The Mall Firenze;

Dracula Grand Hotel (4), Dracula Family Hotel (3+), Dracula Inn (3) - 1.200 de camere, săli de conferinţe şi facilităţi premium;

Aqua Park & Thermal Spa - aproximativ 50.000 mp construiţi, peste 30 de atracţii acvatice şi una dintre cele mai mari piscine cu valuri din Europa;

Racing Track & Motor Park - circuit de aproximativ 4,5 km, cu paddock, garaje, zone VIP şi facilităţi media;

Business Accelerator & Tech Hub - aproximativ 15.000 mp construiţi, peste 1.000 de staţii de lucru pentru startup-uri din gaming, AI şi industriile creative digitale.

„DraculaLand reuneşte tot ce am învăţat în real estate: disciplină, rigoare, viziune şi capacitatea de a păstra împreună echipe complexe, cu specializări foarte diferite. Dar mai important, adaugă o poveste care dă sens fiecărui metru pătrat construit. Pentru mine, DraculaLand este un proiect naţional - un simbol că România poate şi trebuie să construiască repere, nu doar clădiri sau proiecte imobiliare simple.”
Dragoş Dobrescu, fondatorul DraculaLand.

Proiect conceput şi dezvoltat de lideri globali

DraculaLand a fost dezvoltat, în fazele de concept şi master plan, alături de o echipă internaţională de experţi în arhitectură, inginerie, finanţe şi inovaţie.

„Dracula Outlet Mall a fost conceput ca un catalizator social, activ pe tot parcursul zilei - un loc nu doar pentru cumpărături, ci pentru a trăi, a te întâlni şi a împărtăşi experienţe. De la început, a fost clar că DraculaLand nu este doar un proiect imobiliar, ci o declaraţie culturală: un loc în care arhitectura, tehnologia, creativitatea şi stilul de viaţă se îmbină într-un mod rar întâlnit în Europa.”
- Gino Garbellini, partener fondator Piuarch Milano.

„DraculaLand va fi unul dintre foarte puţinele proiecte din România construite cu o strategie clară, disciplină şi execuţie riguroasă de la primele discuţii până la operare. Va reuni retail, entertainment, ospitalitate, infrastructură culturală şi tehnologie într-un mod pe care îl vedem rar în Europa. Pentru branduri şi investitori, va însemna stabilitate, predictibilitate şi un mediu profesionist în care îşi pot dezvolta afacerile pe termen lung.”
- Andreea Mihai, lider executiv senior în retail, real estate, marketing şi e-commerce, cu peste două decenii de experienţă în grupuri precum Carrefour, Hagag, Leroy Merlin şi NIRO

DraculaLand Metaverse - acolo unde realitatea întâlneşte tehnologia, în primul proiect „phygital” de această magnitudine din lume

În paralel cu dezvoltarea fizică, DraculaLand este conceput cu propriul metavers construit în Unreal Engine 5, un „digital twin” al destinaţiei, care va permite milioanelor de utilizatori să exploreze, să se joace şi să interacţioneze cu universul DraculaLand de oriunde din lume.

Metaversul va integra:

DraculaCoin - tokenul nativ al ecosistemului, utilizabil atât în lumea digitală, cât şi în cea fizică;

Sisteme de tip NFT pentru proprietate digitală, recompense şi experienţe exclusive;

Personalizare bazată pe inteligenţă artificială, astfel încât fiecare utilizator să aibă o poveste şi un avatar unic;

Conectare în timp real cu evenimentele fizice din parc - concerte, competiţii, festivaluri şi experienţe speciale reflectate instant în universul digital.

Impact economic şi social

Conform estimărilor financiare actuale, DraculaLand va genera:

  • peste 5.000 de locuri de muncă directe şi indirecte în turism, tehnologie şi servicii;
  • un impact economic total estimat la aproximativ 5 miliarde de euro în următorul deceniu;
  • aproximativ 3 milioane de vizitatori anual în prima fază.

O nouă icoană culturală şi digitală pentru Europa

Prin combinarea arhitecturii, culturii şi tehnologiei de vârf, DraculaLand va transforma unul dintre cele mai cunoscute simboluri ale României într-o legendă modernă, construită cu respect, creativitate şi standarde internaţionale ridicate.

„DraculaLand transformă în sfârşit această recunoaştere globală într-o atracţie structurată, de înaltă calitate, care va prezenta patrimoniul României cu demnitate şi creativitate. Nu vorbim doar despre un parc tematic, ci despre un activ cultural care va consolida poziţia României pe harta turismului mondial şi va funcţiona ca un motor economic pe termen lung.”
- Vlad Marinescu, fost preşedinte al Federaţiei Internaţionale de Esports

DraculaLand este conceput ca o destinaţie iconică, tehnologică, născută dintr-o poveste atemporală şi transformată într-un reper global pentru entertainment şi inovaţie.

Contact presă: press@draculaland.com
Website: 
www.draculaland.com

Proiect dezvoltat în parteneriat cu Piuarch Milano, The Mall Firenze Team, RB+P, TDAC, Zabten Consulting, Optim Engineers, Creative Studio Berlin, Esports Europe, Ţuca Zbârcea & Asociaţii şi Deloitte.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.