În aceste zile (16 – 19 martie), renumitul retailer multi-brand din industria fashion Peek & Cloppenburg sărbătoreşte mult aşteptata redeschidere a magazinului său din Băneasa Shopping City. Pe durata celor 4 zile, cu ocazia lansării noului concept, toţi clienţii vor putea sa se bucure de activităţi şi surprize interesante pe parcursul vizitei lor la Peek & Cloppenburg. În plus, atat membrii activi in cadrul programului de loialitate cat si cei care se vor inscrie beneficiază de discount-uri exclusive de 20% la cumpărăturile efectuate pe durata acestui eveniment.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Noul concept de magazin

Noul concept de 3805mp dispus pe 2 etaje este nu doar mai spaţios, ci şi mult mai accesibil. Pentru o experienta si mai atractiva la cumpărături, Peek & Cloppenburg a investit într-un nou mobilier, digitalizarea caselor de marcat, noi cabine de probă şi în shop-urile originale pentru Boss Black, HUGO si Joop!.

Noul design, mai plăcut şi facil în identificarea pieselor preferate, le creează clienţilor spaţiul ideal pentru a găsi inspiraţia alegerii unei ţinute care să îi reprezinte, aceştia având la dispoziţie o varietate de colecţii premium de la branduri de top precum: Tommy Hilfiger, Joop!, Polo Ralph Lauren, Boss Black, HUGO, Wellensteyn, Armani Exchange, Karl Lagerfeld, Calvin Klein, CK Jeans, Hugo, Versace, Marc Cain, Max Mara, Sportalm, Marc O’Polo, cât şi branduri exclusive P&C, precum Christian Berg, Review, Montego, Jake*s Casual.

,,Suntem fericiţi să celebrăm împreună cu membrii noştri redeschiderea magazinului din Băneasa Shopping City. Luând mereu ȋn considerare nevoile şi dorintele clientilor, investim constant în dezvoltarea magazinelor şi serviciilor pe care le oferim. România este o piaţă importantă pentru noi. De aceea, vom continua să investim aici, dezvoltând mai departe noi proiecte de succes. Anul acesta în toamnă, urmează inaugurarea a două noi magazine în Craiova şi Iaşi.”, a menţionat  Alina Şerban Regional Sales Manager Peek & Cloppenburg.

Discount-uri speciale şi activităţi atractive în perioada de redeschidere

Festivitatea de redeschidere a început astăzi - joi, 16 martie şi va dura până duminică, 19 martie. Clienţii sunt invitaţi să se bucure de muzică live, vor fi răsfăţaţi în lounge-ul de beauty special amenajat, se vor dezmierda cu dulciuri de excepţie, băuturi răcoritoare, cocktailuri si se vor bucura de activitati atractive. Mai mult decat atat, intre 16 si 19 martie, atat membrii existenţi in programul de loialitate cat şi cei noi beneficiază de discount-uri exclusive de 20% la intregul sortiment.

Cu multe activităţi şi surprize, redeschiderea Peek & Cloppenburg din Băneasa este un eveniment de neratat!

Imagini magazin şi echipa P&C:

Seafile (puc-mobile.de)

Pentru mai multe informaţii:

Mariana.sebe@pravenue.ro

###

  Despre Grupul Peek & Cloppenburg:

Grupul Peek & Cloppenburg Group cu sediile in Düsseldorf şi Vienna est recunoscut ca fiind unul dintre cei mai mari retaileri multibrand de îmbrăcăminte, reprezentat prin 160 de magazine in Europa, dar accesibil şi prin intermediul a 6 magazine online.

Datorită selecţiei atente a trend-urilor celor mai de top branduri pe segmentul de îmbrăcăminte de lux, dar şi ale brandurilor creative dedicate tinerilor, P&C este magazinul multibrand ce le oferă clienţilor săi experienţe individuale la cumpărături.

Astăzi, grupul are aproximativ 16,000 angajaţi în 16 ţări. În completare la P&C, grupul de companii deţine şi magazinul dedicat exclusiv bărbaţilor, ANSON'S, precum şi Magasin du Nord.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.