Aflat într-un amplu proces de expansiune, brandul românesc La Cocoş anunţă alte trei deschideri programate pentru acest an, după ce, în luna ianuarie, a inaugurat magazinul din Braşov.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

   Fondat în 2014 la Ploieşti de antreprenorul Iulian Nica, La Cocoş este cunoscut pentru politica preţurilor mici şi pentru faptul că a fost primul hipermarket din România care a introdus conceptul cu trei niveluri de preţ, în funcţie de cantitatea achiziţionată… Până în decembrie 2024, reţeaua a funcţionat ca o afacere de familie si a fost, de asemenea, prima reţea 100% românească care a intrat în Top 10 retaileri din România, ocupând poziţia a zecea.

   Din decembrie 2024, compania a atras în acţionariat un consorţiu format din Banca Europeană pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare (BERD) şi fondurile de investiţii Morphosis Capital şi CEECAT Capital, care au preluat un pachet de 56% din acţiuni. Deşi majoritari, investitorii i-au oferit antreprenorului Iulian Nica — rămas cu 44% din acţiuni — drepturi depline de conducere, păstrând astfel viziunea şi strategia iniţială a brandului. Infuzia de capital adusa de catre investitori are ca obiectiv deschiderea a 12 noi magazine şi atingerea pragului de 1 miliard de euro în vânzări în următorii cinci ani. Magazinul din Supernova Piteşti face parte din planul de extindere al reţelei pentru anul 2025, care, după cel din Braşov (deschis pe 24 ianuarie 2025), include încă trei deschideri:

Evenimente
26 mai Energy Road - Energie la tine acasă
10 iunie Perspectivele macroeconomice şi fiscale ale României

     • Craiova, în fosta locaţie PIC, estimată pentru începutul lunii august 2025;

     • Piteşti – Complexul comercial Supernova – estimată pentru finalul lunii august 2025;

     • Arad, în fosta locaţie Remarkt (ex-Real) din cartierul Micălaca, programată pentru finalul lunii septembrie.

La finalul anului 2024, reţeaua de magazine La Cocoş a raportat vânzări de 236,5 milioane de euro, cu 20% mai mari faţă de 2023 (like-for-like), devenind cea mai puternică reţea locală din comerţul alimentar, după cifra de afaceri. În ianuarie 2025, reţeaua opera patru hipermarketuri: două în Ploieşti, unul în Bucureşti şi unul în Braşov. Noile deschideri din Craiova, Piteşti şi Arad vor duce reţeaua la şapte unităţi până la finalul anului, iar estimările arată că în 2025 vor fi depăşite vânzări de peste 300 de milioane de euro!

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.