HEYDUDE, brandul de încălţăminte neconvenţională care îmbină stilul individual şi confortul uşor în fiecare pereche de pantofi, colaborează din nou cu actriţa, producătorul şi iconul de stil Sydney Sweeney pentru a rezolva urgenţele în materie de modă ale consumatorilor cu lansarea campaniei Fashion Crisis Hotline.
HEYDUDE şi Sydney Sweeney lansează noua campanie „Fashion Crisis Hotline”, oferind soluţii de modă pentru confort pe tot parcursul zilei, fără a-ţi compromite stilul.
În calitate de Ambasador Global al mărcii, Sweeney serveşte drept imagine în această nouă campanie, care luptă cu ideea că moda şi confortul nu pot coexista. „Fashion Crisis Hotline” introduce Austin Lift, cel mai popular model slip-on de la HEYDUDE, ca soluţie de modă pentru confort pe tot parcursul zilei, fără a compromite stilul. Fashion Crisis Hotline dă o turnură jucăuşă, comică, dilemelor de stil şi confort prin filme scurte, cu Sweeney în rolul de „Director of Dude”, oferind Austin Lifts ca soluţie pentru orice criză de modă.
10 iunie Perspectivele macroeconomice şi fiscale ale României
„Suntem încântaţi să vedem impactul permanent al parteneriatului HEYDUDE cu Sydney, care ajunge la noi consumatori prin autenticitatea ei şi încrederea în sine de netăgăduit. Linia fierbinte Fashion Crisis este un moment esenţial pentru HEYDUDE, care aduce la viaţă ADN-ul mărcii noastre de încredere, distracţie şi stil, redefinind ceea ce înseamnă a fi un „dude”, a spus Paul Nugent, CMO, HDEYDUDE.” „HEYDUDE este lider în confort şi încredere şi, împreună cu Sydney, suntem încântaţi să le arătăm consumatorilor exact de ce nu ne asemănăm cu nimic de pe piaţă.”
Campania reprezintă un moment de hotar, care se adresează direct unui nou public feminin de consumatori, revigorând ceea ce înseamnă a fi un „dude”. Având în vedere că pantofii fără şireturi cresc în popularitate şi atrag o atenţie vastă a consumatorilor, această campanie plasează în mod unic HEYDUDE şi Austin Lift în frunte ca un disruptor al tendinţelor care conduce în stil, confort şi design.
Această lansare pregăteşte scena pentru o campanie dinamică, pe mai multe direcţii, care se va activa pe platformele digitale, reţelele sociale şi serviciile de streaming. Linia fierbinte Fashion Crisis le întăreşte consumatorilor convingerea că HEYDUDE este soluţia pentru a ajuta pe oricine să fie unic şi incontestabil de încrezător.
Pentru a entuziasma consumatorii şi a porni campania de 360 de grade, HEYDUDE a început cu un eveniment pop-up unic la Grand Central Station din New York City.
Activarea a adus la viaţă Fashion Crisis Hotline, permiţând miilor de consumatori să experimenteze un Austin Lift în mărime naturală şi un telefon roz inspirat din campanie, unde participanţii au putut lăsa mesaje vocale în care cereau sfaturi despre modă.
Noile modele promovate de linia fierbinte sunt disponibile acum pe heydude.ro.
Despre Crocs
Crocs, Inc. (Nasdaq: CROX), cu sediul în Broomfield, Colorado, este lider mondial în încălţămintea casual inovatoare pentru toţi, combinând confortul şi stilul cu o valoare pe care consumatorii o cunosc şi o iubesc. Printre mărcile companiei se numără Crocs şi HEYDUDE, iar produsele sale sunt vândute în peste 80 de ţări prin canale en-gros şi direct către consumatori.
Pentru mai multe informaţii despre Crocs, Inc., vizitaţi investors.crocs.com.
Pentru a afla mai multe despre mărcile noastre, vizitaţi www.crocs.com sau www.heydude.com.
Persoanele fizice pot vizita, de asemenea, https://investors.crocs.com/news-and-events şi pot urmări atât Crocs, cât şi HEYDUDE pe platformele lor sociale.

Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.