DOUGLAS îţi continuă expansiunea în România şi deschide trei magazine noi în afara Bucurestiului. În acest scop, a fost agreat un parteneriat cu Prime Kapital, dezvoltator imobiliar de top din Europa Centrală şi de Est.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Lavinia Ivas, Country Manager DOUGLAS România: “Anul acesta ne-am propus să ne extindem prezenţa în ţară. Astfel, continuăm să deschidem noi magazine în ţară, în timp ce continuăm să investim în afacerea noastră de E-comm. În următoarele luni vom deschide trei noi magazine în locaţii atractive, întărindu-ne şi mai mult poziţia pe piaţă în România. Aşteptăm cu nerăbdare să ne consiliem clienţii în aceste locaţii noi, să le oferim serviciile şi expertiza noastră, precum şi o gamă largă de produse cosmetice şi parfumerie.

Primul magazin nou va fi deschis în luna mai în DN1 Value Center din Corbeanca, Ilfov. Această deschidere va fi o premieră pentru Douglas, deoarece este prima dată când retailerul de frumuseţe intră într-un strip mall din România. Celelalte două deschideri noi de magazine vor fi în centrul comercial Dâmboviţa Mall, Târgovişte şi în oraşul Alba Iulia.

“Cu aceste noi deschideri de magazine ne continuăm abordarea de a fi mai aproape de clienţii noştri, oferind peste 10.000 de produse în fiecare magazin şi servicii premium.” a spus Lavinia Ivas. “Suntem încrezători că abordarea noastră omnichannel ne va ajuta clienţii să ne cunoască mai bine valorile şi brandul.”

Pana la sfarşitul anului, reţeaua de magazine Douglas din România va ajunge în 37 de locaţii.

DESPRE DOUGLAS

Douglas este principalul grup de premium beauty din Europa. Oferind peste 160.000 de produse pentru îmbunătăţirea stilului de viaţă şi de înfrumuseţare, în magazinele online, prin program de parteneri şi în peste 2.000 de magazine, Douglas îi inspiră pe clienţi să-şi trăiască propriul tip de frumuseţe, oferindu-le acces la o selecţie de produse fără precedent. Extinderea continuă în direcţia comerţului electronic cu creştere rapidă este centrul programului de strategie. Expansiunea continuă a afacerii de comert online este în centrul programului strategic #FORWARDBEAUTY.DIGITALFIRST. În anul fiscal 2020/2021 Douglas a generat vânzări de peste 3.1 miliarde de euro în domeniul parfumeriei, machiajului, îngrijirii corporale şi păr, precum şi a suplimentelor nutritive, sanatate şi accesoriilor.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.