Compania WebEye, furnizor de soluţii telematice pentru transportatori, a semnat un contract cu FAN Courier pe o perioadă de cinci ani, care prevede dotarea cu sisteme WebEye a întregii flote a companiei de curierat.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

“Este un contract important, ne bucură că un jucător precum FAN Courier a ales serviciile noastre. A fost o competiţie dură, care a durat 6 luni. La finalul mai multor etape de selecţie, FAN Courier a ales, printr-un sistem de vot intern, 3 finalişti. Fazele ulterioare de selecţie ne-au confirmat drept câştigători. Este o victorie şi o provocare în acelaşi timp, deoarece fiecare client, mai ales de calibrul FAN Courier, te obligă să te reinventezi permanent, să aduci soluţii inovatoare şi servicii mai bune“, a spus Levente Gall, directorul general al WebEye pentru Europa Centrală şi de Est.

„FAN Courier se dezvoltă şi are nevoie de parteneri de încredere pentru a creşte sănătos. Ne bucurăm că am selectat WebEye şi avem convingerea că vom reuşi, cu ajutorul lor, să ne atingem obiectivele propuse”, au spus reprezentanţii FAN Courier.

Potrivit contractului, 1400 de maşini din flota FAN Courier vor fi dotate cu sisteme WebEye, clientul fiind interesat să monitorizeze cât mai bine flota, astfel încât să scadă costurile operaţionale.

Pe lângă funcţiile de bază Track&Trace, pachetul ales de FAN Courier cuprinde:

  • echipamente care au autonomie de curent (prevăzute cu baterie incorporată pentru monitorizarea scuterelor)
  • eDownload (descărcare card şofer din tahograf);
  • eControl (monitorizarea timpilor de conducere preluaţi în timp real din tahograf);  
  • sonde litrometrice pentru monitorizarea nivelului de carburant, controlul semiremorcii prin echipamente speciale de radiofrecvenţă;
  • DrivingStyle pentru controlul stilului de conducere şi evaluarea modului în care şoferii exploatează maşinile;
  • ETA (Estimated Time of Arrival) prin care autocamioanele care trebuie să ajungă la un timp prestabilit sunt urmărite, iar statusul lor este comparat cu timpul planificat anterior, astfel încât, în cazul întârzierii, dispecerul să primească atenţionări şi să poată intervini pentru a reorganiza rutele.

La fel de importante pentru companie sunt monitorizarea numărului de kilometri parcurşi de fiecare vehicul astfel încât să fie respectate reviziile tehnice, precum şi controlul consumului de combustibil. Având în vedere specificul activităţii FAN Courier, compania a ales şi soluţii pentru securitatea mărfii, cum ar fi senzorul de uşă pe remorcă, care semnalează orice deschidere neprogramată a uşii.

Un alt aspect important a constat în faptul că soluţiile telematice WebEye au fost integrate în sistemul SAP pe care compania îl folosea deja pentru planificarea şi gestionarea tuturor resurselor.

“FAN Courier este un client sofisticat, exigent, care nu lasă nimic la voia întâmplării. În aceste condiţii, a ales o soluţie telematică complexă, care să îi poată furniza informaţii din toate zonele de activitate. Am convingerea că o bună interpretare a acestor informaţii complexe îi va ajuta să adopte măsuri pentru eficientizarea activităţii”, a mai spus Levente Gall.

Pe toată perioada implementării sistemului hardware şi software, un reprezentant WebEye se va afla la sediul FAN Courier pentru a asigura asistenţa necesară, urmând ca în perioada post-

implementare, acestuia să i se alăture un manager de cont, dar şi alte persoane dedicate, cum ar fi un tehnician şi un help desk officer, care se vor asigura că sistemul funcţionează la parametrii stabiliţi şi că toate informaţiile livrate clientului sunt valorificate corespunzător.

Perioada stabilită de comun acord pentru implementarea soluţiei la cele 1400 de autovehicule FAN Curier este de 5 luni, iar în prima lună de la data semnării contractului s-au instalat circa 500 de maşini. Având în vedere faptul că WebEye România face parte din clusterul Europa Centrală şi de Est, compania poate aloca mai multe resurse pentru acest proiect, procesul de implementare desfăşurându-se mult mai rapid.

WebEye Telematics Group

WebEye Telematics Group se ocupă cu dezvoltarea soluţiilor de telematică - şi WebEye International, divizia comercială care include filialele companiei din 14 ţări europene. În 2017, grupul a înregistrat o cifră de afaceri consolidată de peste 14 milioane de euro. Serviciile bazate pe tehnologia GPS/GPRS – “Soluţiile WebEye” sunt un instrument indispensabil companiilor de transport, expediţie şi logistică pentru eficientizarea activităţii şi reducerea costurilor.

FAN Courier

FAN Courier este o companie cu capital integral romanesc, fondata in 1998 de Adrian Mihai, Neculai Mihai si Felix Patrascanu. FAN Courier a devenit in 2006 liderul pietei romanesti de curierat, pozitie consolidata constant prin intermediul investitiilor si serviciilor cu valoare adaugata noi, introduse permanent.

FAN Courier deserveste cei peste 40.000 de clienti, majoritatea persoane juridice, cu ajutorul unei echipe formate din peste 5,850 de colaboratori si a unei flote auto de peste 3,700 de autovehicule. Serviciile FAN Courier de expediere si livrare in sistem ”door to door” sunt disponibile atat la nivel national, numarul de localitati deservite fara km suplimentari crescand permanent, cat si la nivel international prin parteneriate solide. 

Distinctiile obtinute constant in ultimii ani de compania FAN Courier reprezinta o recunoastere a performantei de afaceri, a implicarii in dezvoltarea economica a Romaniei, a responsabilitatii in fata comunitatii si a implicarii actionarilor fondatori in educarea viitoarei generatii de antreprenori. Anul acesta FAN Courier a fost nominalizat si a castigat primul loc in Top 15 Superbrands Romania 2017, fiind pentru a doua oara in istoria de peste 10 ani a premiilor cand un brand romanesc ocupa locul fruntas in clasament. In plus, constant, FAN Courier se numara printre companiile incluse in Topul celor mai puternici jucatori din economie, realizat de diferite organizatii si publicatii de business recunoscute in Romania: locul 1 in Topul national al firmelor private din Romania, la categoria Intreprinderi mari,  realizat de Camera de Comert si Industrie a Romaniei, locul 6 în Topul national al firmelor private, categoriile Performanta globala si productivitate Intreprinderi mari,  locul 12 în Topul celor mai cunoscute si longevive branduri romanesti, realizat anual de publicatia BIZ; Best Courier Company, acordat în cadrul Romanian eCommerce Awards Gala 2016; Best Website, realizat de Govnet, Company of the Year 2016, realizat de Govnet.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.