Esti student si vrei sa te pregatesti temeinic pentru o cariera de succes in sales? Lucrezi intr-un domeniu care presupune interactiunea cu clientii si convingerea lor sa achizitioneze diverse produse sau servicii? Conduci un departament sau un business ai carui angajati trebuie sa ofere suport, sa realizeze achizitii, sa dezvolte relatii comerciale si sa fidelizeze publicul?

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Daca raspunsul la oricare dintre cele trei intrebari adresate mai sus este DA, atunci solutia optima pentru tine este sa urmezi cursuri de vanzari! Primul pas este, insa, alegerea furnizorului training-urilor respective, iar, citind articolul in continuare, vei afla cateva sfaturi utile in acest sens!

1. Experti in domeniul potrivit, nu in general. In primul rand, este important ca acele cursuri vanzari pe care urmeaza sa le frecventezi sa fie predate de adevarati profesionisti, cu o experienta indelungata si relevanta in domeniu, atat teoretica, insa mai ales practica. Doar astfel, ai garantia unor cunostinte cu adevarat de ajutor, deopotriva pe termen scurt si pe termen lung, aplicabile la situatia si nivelul beneficiarului final, indiferent ca acesta vei fi tu sau echipa pe care o conduci;

2. O oferta cu adevarat diversificata si bine segmentata. Niciodata sa nu apelezi la un furnizor care ofera, sub titulatura de "Cursuri de vanzari", un singur modul! Acest domeniu este unul mult prea vast pentru a putea fi acoperit in doar cateva sedinte si mult prea complex pentru a fi predat tuturor doritorilor, fara o impartire prealabila a lor. Spre exemplu, Brightway, companie specializata in cursuri de dezvoltare profesionala, organizationala si personala inca din anul 2004, ofera nu mai putin de 5 astfel de training-uri: Telesales & Customer Service, Tehnici de vanzare B2B/B2C (Business to business, Business to consumer), Tehnici de vanzare consultativa B2C, Customer Care si Negociere & persuasiune;

3. Posibilitati variate de plata. La prima vedere, faptul ca ofera numeroase modalitati de plata pentru cursurile de vanzari nu reprezinta neaparat un argument pentru profesionalismul unei companii din domeniu, ci mai degraba o decizie strategica, urmarind profitul. Cu toate acestea, versatilitatea inseamna adaptare la nevoile tuturor clientilor, cu atat mai mult cu cat implementarea anumitor metode de plata presupune eforturi deosebite. Spre exemplu, Brightway a semnat de curand un parteneriat cu Utrust, permitand achizitionarea serviciilor sale inclusiv prin criptomonede. Poate parea o decizie timpurie, insa Romania fiind una din tarile cu cel mai mare potential in crypto, o aliniere a afacerii la digitalizare si promovare a criptomonedelor fac parte din strategie.

4. Recenzii exclusiv pozitive. Nu in ultimul rand, calitatea unor cursuri de vanzari este reflectata si de recenziile celor care le-au urmat si absolvit. "Am primit instrumente de lucru cu o aplicabilitate ridicata, pentru eficientizarea activitatii. Atmosfera training-ului este una foarte placuta si interactiva, iar trainer-ul - de un profesionalism desavarsit", spune un Director de Fonduri Europene, care a urmat unul dintre modulele enumerate de la Brightway.

"Modul de organizare, tematica si trainer-ul mi s-au potrivit ca o manusa. Am primit instrumentele necesare, pe care le-am folosit in diverse exercitii si jocuri, astfel incat simt ca vor fi usor de utilizat si in practica, incepand chiar de maine!", spune si Directorul General al unei companii romanesti, care s-a specializat in negociere si persuasiune, in cadrul aceleiasi firme furnizoare.

viewscnt

Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.