Visibility Report este un instrument de analiză digitală dezvoltat de Upswing, agenţia care a pus bazele domeniilor SEO şi content marketing în România. Funcţia lui principală este contextualizarea datelor de trafic organic non-brand din 25 de categorii, în raport cu vizibilitatea principalelor businessuri din Google.ro. Astfel, vine în sprijinul antreprenorilor şi al specialiştilor de digital cu informaţii relevante pentru strategii care le pot asigura o creştere sănătoasă în online.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Raportul extrage date din cele mai vizibile pagini din Google.ro. Analizează peste 500k de cuvinte cheie din peste 2k de website-uri, pentru a marca nevoile pe care le exprimă utilizatorii. Facilitează astfel capacitatea brandurilor din online de a le răspunde punctual şi articulat, prin conţinut, produse şi servicii. În calitate de agregator al vizibilităţii pe căutările non-brand făcute în limba română, dezvăluie informaţii şi date relevante privind acţiunile liderilor din industrie.

Dimensiunea industriei, cuvintele cheie ale acesteia şi potenţialul organic sunt doar câteva dintre datele descifrate în Visibility Report. Pentru cei care au în grijă performanţa unui business, poate deveni specialist SEO de serviciu. Indiferent dacă este accesat în stadiile incipiente ale conceperii strategiei de business sau pe parcursul implementării, pentru optimizarea acesteia, are multiple beneficii pentru utilizatorii responsabili de rezultatele acesteia:

  • Expune competitorii relevanţi din domeniu şi particularităţile acestora;

  • Cuantifică volume de căutări şi redefineşte astfel dimensiunea pieţei, raportat la desfăşurarea ei în online;

  • Etalează toate cuvintele cheie care le asigură competitorilor vizibilitate şi vânzări;

  • Indică cele mai frecvente căutări din cele 25 de categorii şi permite diferenţierea lor în informaţionale, long tails şi oportunităţi;

  • Oferă informaţii privind sezonalitatea industriilor;

  • Scoate la iveală oportunităţi de conţinut relevant pentru utilizatori;

  • Facilitează raportarea la competiţie şi la evoluţia acesteia în timp, în modulul Visibility Trends, unde sunt evidenţiate website-urile cu cele mai mari creşteri şi scăderi din ultima lună, dar şi istoricul vizibilităţii pentru cele mai importante branduri din online;

  • Cu ajutorul indicatorului Monthly Change, pot fi urmărite mai uşor tendinţele de creştere sau de scădere ale competitorilor din industrie, dar şi schimbările de algoritm Google, ale căror reguli devin mai clare prin deconspirarea acestor date;

  • Oferă două perspective analitice pentru businessurile active în mai multe industrii:

  • Segmentată, raportată strict la categoria din focusul utilizatorului

  • Completă, raportată la performanţa cumulată din toate industriile

Visibility Report este un instrument precis de analiză a competiţiei, util atât business ownerilor, cât şi specialiştilor de marketing care încearcă să reproducă succesul din online al competitorilor. Dedicat oricui vrea să genereze conţinut care să atragă şi să reţină atenţia utilizatorilor, livrează instant soluţii de creştere sănătoasă.

Upswing este prima agenţie specializată de SEO şi content marketing din România, care a lansat în 2013 aplicaţia SEOmonitor, folosită de sute de agenţii de SEO şi branduri din România şi din lume.

Visibility Report poate fi consultat gratuit pe upswing.ro/report/.

viewscnt

Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.