Point Connections, business unit al Point Public Affairs, agenţia de comunicare strategică şi public affairs din GMP Group organizează în perioada 23-24 martie a doua ediţie a evenimentelor ThinkFood, la Impact Hub Bucureşti şi Băcănia Veche. Lansată în 2015, Think Food este o platformă de evenimente şi informaţii despre hrană şi valenţele acesteia, care îşi propune să sprijine construcţia unui consens între valorile noului consumator (mult mai atent, informat şi exigent), industria agroalimentară (producători, procesatori, retaileri), autorităţile cu atribuţii în domeniu, dar şi antropologi, psihologi, scriitori, antreprenori sau chef-i.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

„Prin evenimentele Think Food de anul acesta vrem să oferim o perspectivă completă a felului în care românii se raportează la hrană, să înţelegem ce rol are alimentul tradiţional românesc pentru consumatorul român şi care sunt alegerile pe care le face noul consumator, mai conştient şi mai implicat. Vă invităm şi anul acesta să fiţi alături de noi la un ospăţ de idei, ca să descoperim împreună cele mai proaspete tendinţe în consum şi cele mai interesante viziuni asupra alimentelor şi alimentaţiei”, spune Liliana Munteanu, iniţiatorul proiectului şi Head of Point Connections, business unit în cadrul Point Public Affairs.

Programul şi invitaţii

Miercuri, 23 martie – ThinkFood ”Pe româneşte”.  

În prima zi a evenimentului, reprezentanţi ai unor asociaţii profesionale, antreprenori şi companii din industria alimentară vor discuta cu autorităţile din domeniu şi reprezentanţi ai clasei politice despre politicile alimentare şi cum se pot ele adapta la noul consumator. Astfel, în lista de vorbitori se vor afla Simona Man, secretar de stat al Ministerului Agriculturii şi Dezvoltării Rurale, Florin Căpăţână, Vicepreşedinte, Director Relaţii instituţionale şi dezvoltare durabilă în cadrul Asociaţiei Marilor Reţele Comerciale, Valeriu Steriu, vicepresedinte al Comisiei de Agricultură a Camerei Deputatilor, Claudiu Vrînceanu, secretar de stat, Ministerul Economiei, Comerţului şi Relaţiilor cu Mediul de Afaceri, Alexandra Toderiţă, membră a consiliului director al Centrul Român pentru Politici Europene, Domnica Macri, Managing Editor National Geographic Romania, Dana Sîntejudean, Public Affairs, Edenred,  Marius Tudosiei, antreprenor, proprietar Băcănia Veche.Printre temele aflate în dezbatere se vor regăsi următoarele: strategii şi politici alimentare pentru acoperirea nevoilor de consum ale României; alimentul naţional & tradiţional, între căutarea identităţii naţionale şi strategii de marketing; probleme şi soluţii în circuitul produsului alimentar românesc: producţie, colectare, desfacere; oportunităţi şi direcţii strategice pentru creşterea prezenţei alimentelor româneşti în reţelele de distribuţie; politici fiscale şi acces la finanţare; antreprenoriatul agro - alimentar – studii de caz (viziune, acces la finanţare şi piaţă de desfacere); România micilor producători – dezvoltarea lanţurilor alimentare scurte; de la consumator la consum – actor; dimensiunea economică, socială şi etică a consumului.

Miercuri, 23 martie – Conversaţiile ThinkFood

A doua secţiune a primei zile de ThinkFood vine cu perspective insolite asupra raporturilor consumatorilor  cu hrana şi alimentaţia, prin abordări neconvenţionale şi viziuni ”out of the box”. Vă propunem un caleidoscop de teme şi personalităţi, o viziune complexă despre hrană, despre tine şi lumea înconjurătoare, prezentat de vorbitorii noştri: Vintilă Mihăilescu, profesor universitar doctor, director al Departamentului de Sociologie din cadrul Şcolii Naţionale de Studii Politice şi Administrative (SNSPA) Larisa Petrini, health coach, Tiberiu Cazacioc, consultant comunicare, Mişcarea Slow Food, Teodor Frolu, arhitect şi antreprenor.

Mai multe detalii despre program şi speakeri sunt disponibile pe www.thinkfood.ro şi pe pagina de Facebook a conferinţei: www.facebook.com/ThinkFood.ro.

Despre Point Public Affairs

Point Public Affairs este public affairs şi agenţia de comunicare strategică din GMP Group. A fost fondată în 2008 şi are în prezent trei linii de business. Point Public Affairs oferă servicii de comunicare instituţională, lobbying, comunicare strategică şi analize şi cercetări de politici publice. Point Association Management oferă asociaţiilor servicii complexe, de administraţie, de reprezentare a intereselor şi de comunicare. Point Connections reuneşte părţile interesate în dezbateri şi campanii de comunicare pe subiectele fierbinţi ale momentului.

Printre clienţii Point se numără:  Asociaţia Naţională a Băuturilor Răcoritoare ANBR, Romslot, Local American Working Group, Project Management Institute, Asociaţia pentru Pensiile Administrate Privat din România, Colegiul Farmaciştilor din România, Telekom, Provident, Heineken, MSD, OMV Petrom, Amgen. Din GMP Group mai fac parte: GMP Advertising, WEBSTYLER, GMP PR, Chapter 4 şi GO Studio.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.