Sculestern.ro, unul dintre cei mai mari retaileri din teleshopping online specializaţi în produse de bricolaj şi DIY a depăşit pragul de 100.000 clienţi şi 1.000.000 produse vândute.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Lansat în 2010 cu o investiţie iniţială de 50.000 euro, Sculestern.ro deţine în prezent un portofoliu de peste 100.000 clienţi fideli, bărbaţi cu vârsta cuprinsă între 30-70 ani, care au în istoric cu cel putin 2 comenzi. Dintre cumpărători, 80% sunt persoane fizice, iar 20% sunt companii.

De la lansare şi până în prezent, românii au cumpărat peste 1.000.000 de scule, unelte şi alte accesorii de calitate de pe sculestern.ro, cele mai solicitate produse fiind drujbele si motocoasele.

Magazinul Sculestern.ro colaborează cu producatori din Austria, Polonia, Ungaria şi Germania, importul de produse din aceste ţări reprezentând 75% din cifra de afaceri, iar restul de 25% fiind reprezentat de produsele achiziţionate de la producători autohtoni.

În 2016, cifra de afaceri a fost de 2.500.000 euro, anul 2017 va fi încheiat cu o cifră de afaceri de aproximativ 3.200.000 euro, iar pentru următorul an se estimează o cifră de afaceri de 5.000.000 euro.

Sculestern.ro, unul dintre cele mai apreciate e-shopuri din România specializate în produse de brico, estimează ca in următorii 5 ani să depăşească 30.000.000 euro cifră afaceri, cel puţin 3.000.000 produse vândute şi un portofoliu de 250.000 clienţi.

Din strategia de expansiune pe termen mediu şi lung fac parte introducerea în portofoliu   a unor branduri noi şi diversificarea gamelor de produse, optimizarea activităţii prin updatarea constantă a site-ului şi a interfeţei mobile.

“Unul dintre obiectivele noastre este să fim aproape de clienţii noştri, să le identificăm nevoile şi să venim către ei cu soluţii inovatoare. De la bun început am investit si vom continua sa investim în dezvoltarea magazinului nostru online astfel încât să le oferim o experienţă completă şi satisfăcătoare în cele mai mici detalii de la prima vizită pe site, în timpul cumpărăturilor, dar şi după livrare”, declară Cristian Iana, Business Development Chef.

Ideea business-ului a venit în urma identificării pe piaţa online a necesităţii existenţei unor magazine destinate domeniului brico, care să vină în sprijinul consumatorilor cu produse oferite spre vânzare la un raport calitate-preţ corect.

“În 2010, sculele şi uneltele se găseau doar în magazinele offline de bricolaj, la târguri, sau în pieţe. Obiectivul principal al companiei noastre a fost asigurarea unui plus de confort clienţilor pentru achiziţia acestor produse, care din acel moment putea fi făcută printr-un simplu click. De asemenea, la comenzile online beneficiau de transport gratuit şi service asigurat de producător minim 24 luni, sau o garanţie extinsă până la 4 ani”, spune Cristian Iana.

***

www.sculestern.ro

viewscnt

Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.