Internship 2.0, primul proiect de învăţare la distanţă demarat în România, derulează în acest an o nouă ediţie, începând cu data de 2 mai. Cu o durată de trei săptămâni, internshipul este gratuit, se desfăşoară doar online şi se adresează tuturor pasionaţilor de marketing şi comunicare.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

„Internship 2.0 îşi propune să descifreze pentru participanţi problemele şi oportunităţile mediului online, punând accent pe învăţarea prin practică. În momentul de faţă, cred că acest tip de stagiu este cu atât mai relevant pentru viitorii profesionişti în comunicare sau marketing. Ne dorim ca la finalul a trei săptămâni intense, cu proiecte având termene foarte strânse, fiecare participant să deţină principiile de bază şi abilităţile necesare pentru a lucra în online, fie că o vor face în calitate de freelanceri sau angajaţi în agenţii sau companii”, declară Sorin Tudor, iniţiatorul proiectului.

Programul este structurat pe cinci module: un modul de scriere şi gândire creativă, un modul de comunicare şi strategie online şi un modul “corporate”, la care, începând din 2020, se mai adaugă un modul de managementul crizei şi gestionarea fake news.

Prima ediţie a Internship 2.0 a avut loc în 2009. Până în prezent, în cele 13 ediţii, Internship 2.0 a avut aproape 180 de participanţi, o bună parte fiind astăzi profesionişti recunoscuţi în domeniul marketingului şi comunicării online.

Detalii suplimentare pot fi accesate pe blogul sorintudor.ro şi pe site-ul WebCultura.ro. CV-ul şi o scrisoare de intenţie pot fi trimise până la data de 1 mai, la adresa sorintudor.ro@gmail.com.

Sorin Tudor, profesor de Promovare Digitală în cadrul Universităţii din Bucureşti, are o experienţă de 15 ani în comunicarea în mediul online, timp în care a oferit consultanţă unora dintre cele mai importante companii din domeniu. În 2008 a publicat prima carte de marketing politic de după decembrie 1989. A participat ca speaker la numeroase conferinţe interne şi internaţionale şi este unul dintre specialiştii cunoscuţi în comunicare.

Internship 2.0 se desfăşoară şi în acest an cu susţinerea JTI.

JTI este una dintre primele companii multinaţionale stabilite local, încă din 1993 şi a investit până acum în România peste 250 milioane de euro. JTI are peste 1.200 de angajaţi în sediul din Bucureşti, fabrică şi birourile de vânzări din toată ţara, şi este Angajatorul numărul unu în România, potrivit evaluării realizate de Top Employers Institute, care include 23 companii pe plan local.

JTI se implică activ în comunitate: compania este partener al Festivalului International de Teatru de la Sibiu (FITS), al TIFF, "Turneelor de poveste" - serie de turnee muzicale în oraşele mici, al Festivalului SoNoRo şi sponsor oficial al Gigi Căciuleanu Romania Dance Company. JTI a fost premiată recent de Ministerul de Externe din Japonia pentru promovarea culturii nipone în România. JTI sprijină Grădina Japoneză din Herăstrău, Căsuţa de Ceai din Muzeul Naţional de Artă şi Centrul de Studii Româno-Japoneze din cadrul Universităţii Româno-Americane. „Întâlnirile JTI”, eveniment lansat în anul 2000, a devenit un brand cultural naţional în dansul contemporan. Compania susţine, din anul 2000, Bursele JTI pentru Jurnalişti, fiind de asemenea partener al Internship 2.0. Din 1998, se desfăşoară programul Seniorii JTI, prin care 45 de vârstnici din Sectorul 2 primesc zilnic alimente şi medicamente, iar de-a lungul anilor compania a colaborat şi colaborează cu Samusocial, Ateliere fără frontiere, ARC, SoSiSeSa şi alte organizaţii neguvernamentale, sprijinind proiecte sociale prin care sunt susţinute persoane din categorii defavorizate în diverse zone ale ţării.

JTI este unul dintre cei mai mari producători mondiali de produse din tutun şi produse pentru vapat, cu operaţiuni în peste 130 de ţări. Cu sediul la Geneva, Elveţia, JTI are peste 40.000 de angajaţi, fiind membră a grupului Japan Tobacco. Pentru mai multe informaţii, vizitaţi www.jti.com.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.