Începând cu 30 martie, povestea brandurilor Noblesse continuă sub umbrela Noblesse Group. De-a lungul timpului, brandurile Noblesse au adus pe piaţa din România şi, în ultimii ani şi pe piaţa internaţională, o sonoritate care echivalează cu excelenţa în design interior prin Noblesse Interiors şi Studio inSIGN, organizarea de evenimente speciale la Palatul Noblesse, precum şi promovarea şi implicarea artiştilor români în proiectele de design interior prin Fusion Arts.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Toate aceste branduri dezvoltate separat ca Noblesse Interiors, Studio inSIGN, Palatul Noblesse, Fusion Arts şi Noblesse Academy se reunesc sub un singur nume, Noblesse Group, o identitate unitară, cu viziune, misiune şi valori comune.

„Din iubire pentru frumos şi pentru oameni am creat brandul Noblesse, un brand care de-a lungul timpului s-a dezvoltat aducând şi mai multă valoare în viaţa clienţilor noştri şi nu numai. Mi-am dorit mereu ca ceea ce facem şi promovăm  să aibă un impact important în viaţa oamenilor, să-i inspire pentru a aspira la o viaţă plină de sens, autentică, fericită şi care să-i împlinească pe fiecare într-un mod personal, unic. Cred cu toata fiinţa că cea mai nobilă artă este aceea de a aduce plus valoare în viaţa celorlalţi”, afirmă Loredana Preda (General Manager & Co-founder Noblesse Group). 

În plus, faţă de gruparea tuturor brandurilor sub un nume comun, Noblesse Group îşi propune o nouă direcţie care să fie mai aproape de oameni, promovând conceptul de Good Life.

Conceptul de Good Life se referă la o viaţă fericită, sănătoasă, plină de sens, alături de cei dragi şi înconjuraţi de lucruri care să ne ofere bucurie şi să ne împlinească. Este o filozofie de viaţă prin care brandul Noblesse Group îşi propune să aducă o contribuţie majoră în viaţa oamenilor prin design interior, artă, evenimente, cursuri, dar şi servicii şi produse care să susţină un stil de viaţă sănătos.

 „Credem în creativitate, în puterea de a inova şi a ne dezvolta continuu, într-o lume mai frumoasă, în care valorile adevărate ne definesc ca oameni. Preţuim moştenirea şi diversitatea noastră culturală, iar prin conceptul Good Life promovăm arta şi orice formă de creativitate şi inovaţie în proiectele noastre şi susţinem cu ardoare protejarea şi valorificarea patrimoniului nostru cultural şi mediul înconjurător. În plus, evoluţia mea personală pe toate planurile, dar şi a noastră ca echipă, ne ajută să ne definim astăzi ca oameni care pot aduce plus valoare în viaţa celorlalţi, aşa cum este şi promisiunea noastră declarată. Această perioadă m-a determinat şi mai mult să ne reinventăm şi să fim mai aproape de clienţii noştri şi de oameni în general, propunându-ne să le oferim noi produse şi servicii care să-i ajute în atingerea unui stil de viaţă care să reflecte conceptul de Good Life.” mărturiseşte Loredana Preda (General manager & Co-founder Noblesse Group).

Până când ne vom putea reuni la evenimentele găzduite de Palatul Noblesse vă aşteptăm pe reţelele noastre sociale (FB/IN/LinkedIN) şi pe noua platformă www.noblesse-group.com din 1.05.2020 să împărtăşim idei care ne pot face viaţa mai frumoasă şi mai valoroasă.

##

Despre Noblesse Group

Sediul Noblesse Group este Palatul Noblesse, o adevărată bijuterie arhitecturală şi culturală a Bucureştiului, datând din 1881, şi construită de arhitectul Alexandru Săvulescu. După un proces complex de consolidare, restaurare cu mare responsabilitate a elementelor originale, amenajare interioară şi exterioară, clădirea devine, începând cu 2015, ceea ce este astăzi: unul dintre cele mai importante centre de design şi artă, evenimente şi cultură din Europa.

Proiectele de design interior ale echipei Noblesse Group au primit de-a lungul anilor numeroase premii precum Boutique Award, în cadrul „The Most Office” pentru proiectul birouri Noblesse Group. În 2019, Noblesse Group a fost desemnat “Best Interior Design Studio in Romania” în cadrul Architecture Awards, competiţie organizată de Build Magazine, iar pentru rezultatele excepţionale obţinute anul trecut în inovaţie prin design interior, Noblesse Group a primit Premiul pentru excelenţă în inovaţie în design interior”, în cadrul Designer Awards, organizat de publicaţia LUXlife MAGAZINE din Marea Britanie.

Noul motto al companiei  este  “Noblesse Group Adds Value for the Good Life!”

viewscnt

Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.