McCann PR a preluat comunicarea pentru Burlington English România, o companie de top în domeniul educaţiei, cu o prezenţă globală în 32 de ţări.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Începând cu luna aprilie, McCann PR a devenit agenţia de comunicare a Burlington English România, cu scopul de a dezvolta şi implementa acţiuni de comunicare externă, care să susţină strategia de business a companiei. În plus, agenţia va avea un rol important în gestionarea unor arii de comunicare strategică precum comunicarea corporate şi realizarea proiectelor de CSR.

Am colaborat cu McCann PR până acum pe proiecte punctuale şi am descoperit nu doar o echipă cu experienţă şi cu energie bună, ci şi un partener de încredere, cu o înţelegere a brandului Burlington English şi o abordare bazată pe gândire strategică, creativitate şi performanţă. Continuarea unui parteneriat pe termen lung a fost pasul firesc şi ne bucurăm să facem echipă cu specialişti pasionaţi, care rezonează cu valorile şi universul brandului nostru”, declară Shay Hafzadi, CEO şi fondator Burlington School România.

Suntem mândri să extindem acest parteneriat şi să contribuim la consolidarea brandului Burlington English în România. Diversitatea, inovaţia şi eliminarea barierelor de comunicare sunt valori comune şi argumente în plus să aducem, împreună, engleza profesională mai aproape de angajaţii din diferite domenii, studenţi sau pasionaţii care vor să descopere lumea.”, spune Lavinia Chican, Senior Partner McCann PR.

Despre Burlington English Romania

Burlington English este o şcoală internaţională de engleză pentru adulţi, cu o prezenţă globală în 32 de ţări. Se face remarcată prin metodele şi tehnologiile unice şi avansate de predare şi este un precursor în domeniul predării limbii engleze pe piaţa românească, fiind prima şi unica şcoală în România care dispune de un sistem software personal, tehnologie de recunoaştere vocală şi aplicaţie pentru mobil, toate disponibile 24/7.

Burlington English a fost elaborat de la zero de o echipă de lingvişti, educatori şi dezvoltatori de software pentru a crea cele mai favorabile condiţii pentru studierea limbii engleze. Metoda unică de predare oferă un sistem de învăţare mixt care combină studiul online cu un profesor autorizat şi folosirea software-ului disponibil 24/7. Orarul este flexibil, cursanţii au opţiunea de a-şi programa lecţiile în funcţie de programul personal, direct în aplicaţie. Cursurile Burlington English sunt autorizate de Ministerul Educaţiei.

Burlington English pune la dispoziţia cursanţilor programe personalizate de instruire şi îmbunătăţire a nivelului de calificare a angajaţilor din diverse domenii de activitate. Mai multe detalii pe: www.burlingtonenglish.ro; Facebook: Burlington English Romania Instagram: Burlington English Romania.

Despre McCann PR

McCann PR este cea mai mare agenţie de PR din România, oferind servicii de comunicare integrate unui portofoliu extins de clienţi din domenii precum FMCG, Health, Technology, Sport & Lifestyle.  De-a lungul timpului, agenţia a obţinut numeroase premii locale şi internaţionale, consolidându-şi un portofoliu de clienţi lideri în industriile respective.

McCann PR are în prezent peste 18 ani de activitate şi este afiliată la reteaua Weber Shandwick. In 2021, McCann PR a fost desemnată agenţia de PR nr. 1 în România de Revista BIZ, pe baza studiului anual realizat de Unlock Romania. Portofoliul de clienti al agentiei include companii precum Coca-Cola Romania, Coca-Cola HBC, Metropolitan Life, Kaufland, Huawei, Heineken, CCC, Nestle, Microsoft, Ikea, Gefco, Nokian Tires, Konica Minolta, IBM, Reţeaua de Sănătate Regina Maria, Ponderas Academic Hospital, McDonald's, GSK Romania, Horia Tecău, LAWG, Dyson, Philip Morris Romania, Green Point, Hard-Rock Café Romania, Radisson Blu Bucharest, Conservation Carpathia, AstraZeneca, ORCAM, Sanofi, Bristol Myers Squibb etc.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.