MAMBricolaj, lanţ românesc de magazine de materiale şi accesorii pentru mobilă, listat pe piaţa AeRO a Bursei de Valori Bucureşti (BVB), derulează, până pe 30 iulie, o campanie de reduceri estivale, la o gamă variată de produse şi accesorii, iar pentru cumpărături de peste 2.500 de lei din magazinele fizice ale reţelei oferă şi transport gratuit. Campania de reduceri este valabilă atât pentru achiziţiile din magazinele fizice, cât şi la cele online, iar discounturile se aplică pentru o gamă diversă, de la scule şi echipamente pentru bricolaj, până la materiale de construcţii, decoraţiuni sau elemente de mobilier.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Este vară, este perioada vacanţelor, dar totodată şi o perioadă foarte potrivită pentru un refresh al casei sau grădinii. De aceea, MAMBricolaj le propune clienţilor care iau în calcul redecorarea sau vor să experimenteze proiecte de bricolaj să profite, până la finalul acestei luni, de preţuri mai mici la produse şi accesorii. Oferta de transport gratuit pentru achiziţiile făcute din magazinele fizice vine ca un bonus la această campanie, un avantaj suplimentar oferit clienţilor care, astfel, nu mai sunt nevoiţi să scoată din buzunar bani pentru livrare şi îşi pot optimiza cheltuielile, eficienţa fiind dovedită mai ales în cazul celor care dau comenzi de produse din PAL şi apelează la serviciul nostru de proiectare pentru realizarea mobilierului”, a declarat Ioana Petre, director de marketing al reţelei MAMBricolaj.

Campania de promoţii a MAMBricolaj se desfăşoară până pe 30 iulie 2023, în limita stocurilor

disponibile, atât pentru achiziţiile on-line, cât şi în toate magazinele fizice ale reţelei, respectiv, MAM Morarilor – Şoseaua Morarilor, nr. 2A, Sector 2, MAM Luică – strada Luică, nr. 180, Sector 4, MAM Ghencea – Şoseaua Prelungirea Ghencea, nr. 299-301, Sector 6. Discounturile oferite de MAMBricolaj se aplică produselor din toate secţiunile şi pot ajunge chiar şi la 53% la unele produse din categoria accesorii mobilier, atât în magazinele fizice, cât şi în on-line.

MAMBricolaj propune reduceri foarte bune la modele de PAL, pentru clienţii care doresc vara aceasta să se ocupe de proiectul lor de mobilier. Tot până pe 30 iulie, oferim şi serviciul gratuit de proiectare pentru clienţii care îşi realizează proiectul de mobilier la noi, după finalizarea comenzii produselor necesare”, a precizat  Ioana Petre, director de marketing al reţelei MAMBricolaj.

MAMBricolaj are o ofertă generoasă care însumează un total de peste 10.000 de produse în stoc şi alte 8.000 de produse disponibile pe comandă, atât online, cât şi în cele trei magazine situate în Bucureşti, cu ajutorul cărora, orice proiect de mobilier poate deveni realitate. Indiferent de schimbările pe care clienţii le au în plan pentru amenajarea locuinţei lor, MAMBricolaj pune la dispoziţie consultanţă, proiectare mobilă, corpuri de serie, accesorii şi tot ce este necesar pentru a putea avea o casă de vis.

Despre MAMBricolaj:

După ce a acumulat o experienţă de 26 de ani în producţia de mobilă, Cristian Găvan a venit, în 2011, cu un concept nou de magazin, situat la graniţa dintre bricolaj şi fabricarea de mobilă, permiţând publicului larg să participe la construcţia propriei mobile, într-un mod similar procurării mobilei la comandă, dar la un preţ mult mai avantajos. Astfel, cu ajutorul unui consultant MAMBricolaj, clienţii au posibilitatea de a-şi proiecta mobila pe are şi-o doresc şi de a participa efectiv la asamblarea ei, având la dispoziţie în magazine o gamă largă de materiale, accesorii şi culori.

Primul magazin MAMBricolaj din Bucureşti, cu o suprafaţă de 800 mp, a fost deschis în aprilie 2011, pe Blv. Burebista. Unitatea a fost mutată în 2019, pe Şos. Morarilor, iar suprafaţa a fost mărită la 1.100 mp. Al doilea magazin MAMBricolaj, cu o suprafaţă de 1.500 mp, a fost inaugurat, în 2014, în Str. Luică, iar cel de-al treilea a fost deschis în martie 2021, în Prelungirea Ghencea, pe o suprafaţă totală de 1.500 mp. Din 2014, MAMBricolaj are şi magazin online.

Ca parte a politicii de sustenabilitate pe termen lung, compania MAMBricolaj a implementat un proiect de montare de panouri fotovoltaice în magazinul Ghencea, devenind prosumator. Investiţia de 150.000 euro a fost finanţaţă prin Raiffeisen leasing în proporţie de 70% din valoare. Instalaţia fotovoltaică de pe acoperişul clădirii magazinului Ghencea, va susţine aproximativ 20% din necesarul mediu de consum anual al magazinului.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.