HARO, un nume nou pe piaţa de mobilier şi decoraţiuni din România, anunţă cu entuziasm lansarea colecţiei de mobilier pentru exterior "Outdoor Living". Această colecţie promite să aducă luxul accesibil la îndemâna fiecărei familii româneşti, redefinind standardele de calitate şi design pentru spaţiile exterioare.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

Iată câteva informaţii despre colecţia Outdoor Living de la HARO şi de ce este posibil să asistăm la o nouă eră pe piaţa de mobilier de exterior din România

În contextul unei pieţe a mobilierului şi decoraţiunilor în continuă schimbare, HARO se distinge prin abordarea sa inovatoare şi devotamentul faţă de calitate. "Affordable Luxury" este deviza brandului, iar colecţia "Outdoor Living" reflectă perfect acest principiu. Mihai Moraru, owner Agro Est Muntenia şi creierul din spatele HARO, explică: „Prin deviza noastră spunem foarte mult despre felul cum ne poziţionăm - produse de calitate superioară la preţuri accesibile. Luxul pe care majoritatea românilor şi-l pot permite”.

Evenimente

15 octombrie - Eveniment Profit Health.forum
31 octombrie - Maratonul de Educație Financiară
5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania

Colecţia "Outdoor Living" – o combinaţie de tradiţie şi modernitate

Punctul forte al noii colecţii este mobilierul din lemn masiv de tec provenit din Indonezia, o ţară renumită pentru calitatea de top a produselor sale şi tradiţia îndelungată în prelucrarea lemnului. Produsele sunt completate cu piese selectate cu atenţie din alte ţări asiatice precum China, Taiwan, Malaezia şi Vietnam. "Am încercat să păstrăm palierul de preţ în conceptul 'affordable luxury'. Produsele sunt 'trendy', furnizorii verificaţi cu rigurozitate, iar standardele de calitate sunt unele dintre cele mai înalte pe palierul de preţ respectiv", adaugă Mihai Moraru.

Eforturi la nivel internaţional pentru calitate

Pentru a aduce această colecţie pe piaţa românească, echipa HARO a petrecut săptămâni întregi în Asia, vizitând târguri şi furnizori de profil. Eforturile lor au dus la selectarea unor piese de mobilier care combină estetică modernă cu durabilitatea şi funcţionalitatea necesare pentru utilizarea în aer liber.

Disponibilitate şi accesibilitate

Produsele din colecţia "Outdoor Living" sunt disponibile pentru comenzi online, beneficiind de transport gratuit. De asemenea, acestea pot fi văzute şi testate în magazinele fizice HARO din Braşov, Moşniţa Nouă, Vaslui şi, în curând, în Bucureşti la noul magazin HARO în Lemon Retail Park din Pipera. Această disponibilitate ridicată reflectă angajamentul companiei de a oferi acces facil la produsele sale de calitate.

Previziuni şi planuri pentru viitor

În 2023, divizia online HARO a companiei a generat vânzări de aproximativ 1 milion de euro. Deşi aceasta reprezintă doar o mică parte din cifra de afaceri totală de 33 de milioane de euro a firmei, Mihai Moraru şi echipa sa sunt încrezători că există un potenţial de creştere substanţial. Pentru 2024, brandul HARO îşi propune o dublare a acestor vânzări. "Suntem încrezători privind creşterea pieţei locale, chiar dacă situaţia generală nu indică acest lucru. Ne bazăm pe educarea consumatorului care devine mai sensibil la trenduri, modă şi este dispus să investească mai mult în amenajarea spaţiului interior şi exterior."

Lansarea colecţiei "Outdoor Living" de către HARO marchează un moment important pentru piaţa mobilierului şi a decoraţiunilor din România. Cu un angajament puternic faţă de calitate, accesibilitate şi inovaţie, HARO aduce un suflu nou şi promite să devină un jucător de referinţă în domeniu. "Luxul pe care majoritatea românilor şi-l pot permite" nu este doar un simplu slogan, ci o realitate pe care HARO o aduce în fiecare piesă de mobilier din colecţia sa.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.