Konica Minolta anunţă lanserea bizhub PRO 1100, primul sistem monocrom de producţie digitală entry-level din noua generaţie, succesorul bizhub PRO 951 lansat în 2012.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

bizhub PRO 1100 oferă funcţii şi aplicaţii noi, un timp de răspuns mai scurt, scanner color şi interfaţă flexibilă OpenAPI. Toate acestea ajută centrele de printare interne şi externe să gestioneze o gamă amplă de activităţi de printare la cerere, cu specificaţii diverse.

În prezent, volumele mari de printare sunt înregistrate în segmentul alb-negru, astfel că bizhub PRO 1100, care are o capacitate lunară de printare mare şi o viteză de printare cu 5 ppm mai rapidă faţă de predecesorul său,  poate gestiona cerinţele oricărui mediu de producţie. Acest echipament multifuncţional  poate produce pe diverse suporturi de printare, cu gramaje de la 40 g/m2 până la 350 g/m2 şi dimensiuni de la 92x132 mm până la SRA3 (max. 324 x 483 mm). Cu o capacitate de hârtie maximă de 9.000 de coli în cinci casete şi noua tava manuală MB-507, bizhub PRO 1100 este potrivit pentru volume mari de printare şi chiar pentru activităţi de printare extinse mix-media.

Ca parte a strategiei sale sub sloganul “Giving Shape to Ideas”, Konica Minolta se angajează să dezvolte tehnologii inovatoare care să permită sistemelor sale de producţie să tipărească la o calitate înaltă, oferind în acelaşi timp flexibilitatea de care au nevoie clienţii. Andre Statkus, Product Manager Production Printing Konica Minolta: "Cu bizhub PRO 1100, ne bucurăm să introducem în portofoliu această nouă generaţie de sisteme de producţie monocrom entry-level, care oferă clienţilor flexibilitate media şi un motor de printare cu durabilitate ridicată, la preţuri accesibile."

Bizhub PRO 1100 oferă o calitate foarte bună a printului, bazată pe o serie de caracteristici tehnice precum rezoluţie reală de 1200 x 1200 dpi, tehnologie unică de screening şi ajustări personalizate ale tonurilor de culoare prin intermediul unui utilitar dedicat.

Noua platformă pentru dezvoltatori, bizhub OP, permite comunicarea cu aplicaţii terţe

Sistemul multifuncţional bizhub PRO 1100 este echipat cu noua platforma user-friendly pentru dezvoltatorii de software, bizhub OP. Aceasta conţine un sistem de comunicare OpenAPI care permite dezvoltatorilor să creeze aplicaţii care comunică cu bizhub PRO 1100. Acesta este primul sistem de producţie de la Konica Minolta care este compatibil cu platfoma deschisă bizhub OP ce permite utilizarea de aplicaţii terţe pentru contabilitate, autentificare sau scanare-rutare, precum YSoft SafeQ sau Nuance eCopy Sharescan.

Abilităţi avansate de finisare
bizhub PRO 1100 dispune de o gamă largă de opţiuni de finisare care satisfac nevoile variate ale centrelor de printare, interne şi externe. Una dintre funcţiile esenţiale este noua tava de ieşire OT-507, utilizată în cazul în care nu este nevoie de finisher sau clientul alege finisarea offline. În configuraţia standard se pot realiza inclusiv broşuri cu până la 100 de pagini, legate automat cu spire. Alte funcţii suplimentare includ capsarea în 2 puncte sau  alegerea colţului de capsat pentru documente cu maximum 100 de coli, precum şi perforarea cu 2 sau 4 găuri, care pot fi folosite inclusiv pentru documentele inserate după printare. Unitatea opţională de perforare GBC este disponibilă cu o gamă largă de matriţe care asigură compatibilitatea cu majoritatea sistemelor de perforare des întâlnite, cum ar fi cele pentru legare cu spiră metalică sau de plastic. Opţiunile de pliere includ o unitate de pliere în Z, pentru includerea paginilor A3 în documente A4, precum şi o funcţie de pliere tip scrisoare pentru documente de până la trei pagini.

 

Mai multe detalii despre bizhub PRO 1100.

 Konica Minolta Business Solutions Romania, filială a Konica Minolta Business Solutions Europa,a fost înfiinţată pe 1 octombrie 2003, pe structurile companiei Minolta România, existente pe piaţa locală încă din 1991, ca urmare a fuziunii la nivel internaţional dintre Minolta Co. şi Konica Corporation care a generat noua companie Konica Minolta Holdings, Inc. Konica Minolta Business Solutions România a păstrat structurile şi reţeaua de vânzări ale Minolta România, beneficiind de experienţa de peste 24 ani de existenţă pe piaţa românească şi de o reţea de distribuţie de peste 60 de parteneri. Ca şi în anii precedenţi, rezultatele anului 2015 plasează Konica Minolta în topul furnizorilor de echipamente de birou din România.

Konica Minolta Business Solutions România distribuie şi asigură servicii pentru echipamente multifuncţionale, faxuri, imprimante, echipamente de tipar digital şi oferă Servicii Optimizate de Printare bazate pe soluţii complete de management al documentelor.

Imagini ale produselor Konica Minolta sunt disponibile pe www.konicaminolta-images.eu.  

Termeni şi nume de produse pot fi mărci comerciale sau mărci înregistrate ale proprietarilor lor, recunoscute ca atare.

Pentru informaţii detaliate despre Konica Minolta:

Viorica Mocanu, Marketing Manager

Tel.: +40 21 207.4560; marketing@konicaminolta.ro

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.