Vă invităm la Milan Design Week 2024 să descoperiţi cea mai recentă creaţie din colecţia Icons Re/Outfitted. The Visionary Lab, în colaborare cu designeri de modă, insuflă o nouă viaţă scaunelor vintage Vitra, folosind denim reciclat de la Levi’s. Vă încurajăm să 'luaţi loc' şi să regândiţi risipa, în timp ce exploraţi această fuziune inovatoare între design şi sustenabilitate.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Pentru această ocazie specială, agenţia de creaţie olandeză The Visionary Lab a colaborat cu designerul de modă italian Marco Rambaldi în conceperea instalaţiei fascinante din jurul scaunului Panton din istoricul Palazzo dei Giureconsulti. Această locaţie elegantă este sediul pavilionului olandez de design Masterly, la câţiva paşi de iconicul Dom din Milano.

Icons meet Icons

Evenimente

30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
17 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield

Icons Re/Outfitted, un proiect creativ lansat şi gândit de The Visionary Lab, aduce împreună icons din fashion şi mobilier, expunând scaune vechi Vitra restaurate cu denim Levi’s recuperat. Câteva piese de excepţie sunt scaunul Panton, fotoliul Eames, scaunul scoică Eames şi scaunul George Nelson’s Coconut, transformate prin colaborarea dintre The Visionary Lab şi designeri faimoşi ca Marco Rambaldi, Norman Monsanto, Kelly Konings, Jules Vissers şi Tim Dekkers.

Masterly

Capodoperele de design reciclat artistic au rolul principal la Masterly – un vârf al designului olandez, măiestriei şi inovaţiei. Poziţionată în centrul Săptămânii Designului de la Milano, această expoziţie promite să inspire şi să captiveze publicul cu acest mix de creativitate şi sustenabilitate, prezentînd ingeniozitatea designului olandez pe o scenă universală.

ICONS RE/OUTFITTED

De la conceperea sa, în 2023, Icons Re/Outfitted a dat naştere unei serii de piese unice, care nu numai că impresionează vizual, dar atacă subiecte profunde ca risipa de textile şi sustenabilitatea. Prin această iniţiativă transformativă, The Visionary Lab readuce la viaţă capodopere de design pre-utilizate ale faimosului manufacturier Vitra. Aceste piese atemporale capătă o nouă viaţă cu un aspect spectaculos meşteşugit din denim pre-loved de la Levi’s, o autoritate de top în universul jeans-ilor. Colaborarea cu o selecţie aleasă de artişti recunoscuţi internaţional şi designeri, colecţia expune o diversitate de viziuni, tehnici textile, inovaţii şi metodologii.

Nu în ultimul rând, Icons Re/Outfitted deserveşte atât ca o odă artistică adusă inovaţiei, meşteşugului şi bunăstării planetei noastre, cât şi o exemplificare a potenţialului nesfârşit al denimului pentru industriile de fashion şi design interior, prin sfidarea noţiunii de risipă şi integrîndu-se natural în universului de design high-end. 

Despre The Visionary Lab

The Visionary Lab este un studio premiat din Amsterdam, a cărui expertiză constă în identificarea soluţiilor pentru risipa textilă, oferind o nouă viaţă materialelor prin design inovator, storytelling şi fashion circular. Transformăm risipa de ieri în comoara de mâine. ​

Despre Vitra

La Vitra, credem că mediul ne inspiră gândurile şi sentimentele, fie că suntem acasă, la muncă sau on the go.

În fiecare zi, lucrăm spre mai binele mediului înconjurător prin puterea designului.

O afacere de familie aflată la a treia generaţie, Vitra are o misiune de mediu, culturală şi comercială.

Despre brandul Levi’s

Brandul Levi’s simbolizează stilul american clasic şi cool fără efort. De la inventarea lor de către Levi Strauss & Co. în 1873, blugii Levi’s au devenit unele dintre cele mai recunoscute articole de  îmbrăcăminte din lume, captând imaginaţia şi loialitatea oamenilor de generaţii. Astăzi, portofoliul de mărci Levi’s continuă să evolueze printr-un spirit de pionierat şi inovator neobosit, care este de neegalat în industria de îmbrăcăminte. Gama noastră de îmbrăcăminte de blugi şi accesorii de top este disponibilă în peste 110 de ţări, permiţând persoanelor din întreaga lume să-şi exprime stilul propriu. Pentru mai multe informaţii despre marca Levi’s, produsele şi magazinele sale, vă rugăm să vizitaţi levi.com.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.