1.Date fiind informatiile aduse in spatiul public conform carora Sambata, 27 martie 2021, Mandachi Hotel & SPA a primit o amenda deoarece aici avea loc o nunta cu aproximativ 150 de persoane, tinem sa precizam urmatoarele:

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

In restaurantul mare al hotelului se aflau 132 de persoane, ceea ce înseamnă un grad de ocupare de 29% din numărul de locuri aprobat de primărie, adică 450. Sub nicio forma nu erau 220 de oameni, asa cum a apărut în mediul online, aspect ce poate fi confirmat de camerele video.

In comunicatul de presa al IPJ este specificat faptul ca evenimentul  ar fi fost o petrecere, lucru pe care îl combatem vehement. In restaurant se aflau persoane care serveau masa, cu respectarea distanţelor legale, nu petrecea nimeni.Poliţia a consemnat în Procesul verbal de contravenţie incheiat unuia dintre meseni că a fost o “ÎNTÂLNIRE RELIGIOASĂ“ clienţii fiind membri ai BISERICII PENTICOSTALE.

Pe cale de consecinţă, este exclus orice termen de PETRECERE sau DISTRACŢIE, nu a existat niciun mire, nicio mireasa, nicio formaţie, niciun DJ, nici măcar muzică ambientală şi nu s-a dansat nicio secundă, aspecte care pot fi verificate prin camerele de supraveghere şi confirmate de către Poliţie.

Hotel Mandachi nu a fost amendat pentru organizarea de evenimente, întrucât s-au respectat toate normele de protecţie Covid 19. În urma verificărilor, cei amendaţi au fost clienţii din incintă pentru că s-au adunat în cadrul unei întâlniri a Bisericii (informaţie preluată din procesul verbal încheiat de către Poliţie acestora).

Clienţii au solicitat cazare şi ne-au cerut confirmarea că pot servi cina în incinta restaurantului hotelului, aspect ce întăreşte obligaţia Hotelului de a oferi serviciile pentru care a fost autorizat.

2. Întrucât în spaţiul public au apărut informaţii precum că acţionarul hotelului, Ştefan Mandachi, ar fi organizat personal evenimentul în cauză, clarificăm:

În calitate C.E.O al grupului de firme Strong MND, inclusiv compania care administrează  Mandachi Hotel & SPA, Gabriel Melniciuc, precizează:

 “După ce am primit avizul de la departamentul juridic, nu am considerat oportun să solicit aprobarea dlui. Ştefan Mandachi sau că ar fi necesar să-l informez cu atât mai mult cu cât acesta mi-a comunicat în mod repetat că am responsabilitatea să conduc compania în mod independent. Actionarul nu este administratorul societăţii şi nu asigură managementul hotelului, acesta fiind delegat unor companii terţe. Cunosc foarte bine ce riscuri implică Covid19, mai ales că în perioada 8 martie – 19 martie am fost internat în spital, diagnosticat cu formă medie spre gravă Covid 19. Toate discuţiile cu acţionariatul se rezumă la dezvoltarea macro a companiei, la strategiile de dezvoltare, nicidecum la problemele mărunte de micro management cum ar fi rezervări, angajări, cazări, mese servite şi chiar nunţi botezuri şi alte evenimente, acţionarul repetându-mi în mod constant că toate problemele de  micro management nu ar trebui sa ajungă la el..Având în vedere că gradul de incidenţă în Suceava este de sub trei la mie şi putem servi legal masa în restaurant, am aprobat solicitarea clienţilor, mai ales că avem capacitatea totală în hotel de aproximativ 700 locuri la mese şi că Legea ne permite să asigurăm masa tuturor celor cazaţi în incinta hotelului.

Am considerat justificat să iau o astfel de decizie, mai ales că toate restaurantele din Suceava au dreptul legal să primească şi să servească clienţi în limita a 30% din capacitatea autorizată.

În calitate de avocat, Daniel Zoiţa, reprezentant al Mandachi Hotel precizează următoarele:

Cu privire la nunţi, există dispoziţie scrisă în companie că NU SE ORGANIZEAZĂ NUNŢI până la ieşirea din pandemie. Consider că nu s-a încălcat legea în vreun fel, activitatea din restaurant nu intruneşte nicio cracteristica a unei nunti, de aceea am avizat personal servirea mesei în restaurantul mare.

Cu privire la situaţia din restaurant, nu am cerut vreun acord de la acţionar, nu am avut nicio dezbatere pe această temă, dl. Mandachi fiind plecat din localitate pe perioade îndelungate. În fiecare zi se servesc mese în cadrul restaurantului şi nu am informat niciodată acţionariatul, întrucât singura dispoziţie primită este să respectăm legislaţia şi atât.

Florentin Cojocaru, manager general Hotel Mandachi:

După ce am obţinut avizul avocatului şi acordul de la C.E.O. Gabriel Melniciuc, am susţinut şi încurajat aprobarea rezervării şi a cinei, deoarece consider că nu încalcă normele legale în vigoare.

Cu referire la eveniment, am fost prezent în ziua de 27 martie 2021 în cadrul hotelului şi m-am asigurat că în restaurantele noastre nu se desfăşoară petreceri cu muzică, formaţie, dans, cântări, fapt ce poate fi confirmat de către toate organele de control care ne-au verificat de două ori precum şi de camerele video.

Îmi asum că am recomandat personal departamentului juridic şi managementului central să valideze propunerea mea de masă servită. şi nu consider că prin decizia mea hotelul  a încălcat vreo lege.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.