Vrei să sporeşti productivitatea de la nivelul echipei şi să promovezi valorile firmei într-un mod original? Una dintre cele mai bune soluţii pe care le poţi lua în calcul este personalizarea tricourilor. Este un exerciţiu eficient pentru a aduce mai aproape angajaţii, dar şi a spori colaborarea între departamente. În plus, nu este deloc o investiţie costisitoare, iar beneficiile pe care le oferă se resimt pe termen lung.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Dacă eşti în pană de idei, dar totuşi vrei să-ţi impresionezi personalul, nu-ţi face probleme. Există multe surse de inspiraţie - pe toate le poţi descoperi în rândurile de mai jos.

Branding si promovare cu articole vestimentare

Evenimente
20 mai - Evenimentul News.ro “Energy Road - Energie la tine acasă”. Parteneri: AS & Partners, FPPG, Delgaz Grid, Hidroelectrica, Nuclearelectrica, Premier Energy, Romgaz
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei

Pe lângă promovarea externă şi sporirea vizibilităţii în mediul online, e foarte important să te prezinţi corespunzător la nivel intern. Gestionarea profesională a resurselor umane este o strategie durabilă, care te poate ajuta să ajungi mai repede la succes. Angajaţii tăi nu sunt doar piloni esenţiali pentru efectuarea serviciilor, ci şi pentru sporirea imaginii businessului pe piaţă. Cu cât sunt mai mulţumiţi de ce le oferi, cu atât vor da mai mult randament pentru efectuarea serviciilor.

Nu e suficient doar să le spui angajaţilor cât de mult îi apreciezi, ci să le şi arăţi în mod practic. Până la urmă, cuvintele frumoase nu au nicio relevanţă în faţa faptelor.

Imprimarea logo-ului sau sloganului companiei pe tricouri personal, hanorace, şepci sau alte articole vestimentare este o soluţie de branding foarte bună. Majoritatea o foloseşte chiar ca pe o tehnică de retenţie a personalului. Nu numai că este o alegere creativă pentru îmbunătăţirea comunicării interne, dar poate spori gradul de recunoaştere a afacerii. Nu sunt singurele avantaje pe care le garantează:

  • Aduce o notă profesională serviciilor şi conferă mai multă încredere potenţialilor clienţi. Vei reuşi să sporeşti atenţia şi interesul celorlalţi, fără prea multe eforturi.
  • Creează sentimentul de apartenenţă la o comunitate. Angajaţii tăi se vor simţi mai apreciaţi şi mai importanţi, ceea ce se va reflecta în mod direct asupra rezultatelor.
  • Scade riscul unei posibile demisii şi îmbunătăţeşte moralul la nivel de echipă. De asemenea, reduce eventualele tensiuni sau conflicte.
  • Sporeşte crearea unui mediu de lucru prietenos şi creează inevitabil conexiuni durabile între colegi. Devine, aşadar, o modalitate de apropiere între departamente.
  • Îmbunătăţeşte reputaţia business-ului şi devine un diferenţiator foarte bun în faţa competiţiei. Nu va mai trebui să aloci la fel de multe resurse pentru a reuşi.

Cum pregăteşti tricouri pentru echipa firmei tale

Dacă te gândeşti de ceva timp să abordezi îmbrăcăminte corporate la nivel de echipă, nu e suficient doar să cauţi variantele potrivite. Există şi alte aspecte pe care ar trebui să le ai în vedere pentru a garanta confort şi mai ales funcţionalitate:

  • Optează pentru un material de calitate - Ţine cont că respectivul tricou sau hanorac va fi purtat ore întregi la muncă. Aşadar, trebuie să fie plăcut la atingere şi să permită pielii să respire cu uşurinţă. E recomandat să consulţi nevoile specifice ale angajaţilor, dar şi să iei măsurătorile necesare. Ţine evidenţa pe o foaie dacă nu vrei să te încurci.
  • Pune accent pe sustenabilitate - Fiecare decizie pe care o iei la nivel de business te defineşte. Implicarea în cauze care contează este o investiţie pe termen lung. Aşadar, optează pentru haine din materiale organice, cu impact minim asupra mediului înconjurător. O asemenea decizie va influenţa în mod clar imaginea business-ului tău, dar şi costurile  alocate pentru achiziţie.
  • Creează un design vestimentar unic - Alege un logo care să iasă în evidenţă şi să fie asociat cu brandul tău. Poate fi o combinaţie de culori, un model specific sau un font particular. Eventual, apelează la un specialist în design grafic. Ţine cont de faptul că inscripţia trebuie să reflecte întocmai valorile şi principiile companiei.
  • Implică întreaga echipă în procesul de achiziţie - Nu e de ajuns doar să vii cu propunerea de adoptarea a unei uniforme, ci să consulţi şi părerea celor care o vor îmbrăca. Fă o şedinţă de brainstorming pentru a găsi idei originale, dar şi modelele cele mai potrivite contextului. E esenţial să ai în vedere şi locul unde vor fi purtate.
  • Apelează la un furnizor de tricouri sau hanorace de personalizat - Alege un furnizor de încredere care oferă materiale premium şi tehnici profesionale de imprimare. Caută cele mai renumite variante de pe piaţă. Nu e vorba doar de reputaţie, ci şi de implicarea propriu-zisă a companiei. Stabileşte dinainte un buget adecvat şi nu face rabat de la calitate.

Promovarea la nivel intern este una dintre cele mai eficiente modalităţi de obţinere a rezultatelor. Angajaţii tăi au nevoie să se simtă apreciaţi, respectaţi şi înţeleşi, aşa că producerea de tricouri personalizate este varianta pe care merită să o iei în considerare.

 

Cele mai bune soluţii sunt cele care oferă avantaje pe termen lung. Implementează-le şi tu şi bucură-te de performanţe foarte bune în cadrul echipei!

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.