Campaniile plătite în Google sunt cunoscute printre marketeri şi persoanele care se ocupă de promovarea unei afaceri pentru numeroasele beneficii pe care le pot aduce. De la obţinerea de vânzări rapide, la creşterea nivelului de brand awareness sau obţinerea de leaduri numeroase, implementarea campaniilor Google Ads te poate ajuta să îţi îndeplineşti obiectivele de business şi să închei anul cu un profit mai mult decât mulţumitor.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Cu toate acestea, obţinerea rezultatelor satisfăcătoare de pe urma rulării campaniilor în Google Ads nu este atât de simplă. Dacă ar fi, ce rost ar mai avea specialiştii din agenţiile de marketing online? Dacă oricine ar putea implementa campanii PPC de succes, de ce ar exista agenţii precum Limitless.ro care să ofere astfel de servicii? Ei bine, succesul campaniilor plătite în Google începe cu selectarea tipului potrivit de campanie pentru obiectivul afacerii tale. Bineînţeles, poţi rula mai multe campanii simultan, potrivite pentru o serie de obiective, în funcţie de bugetul de care dispui.

Dacă te ocupi singur de promovare afacerii tale, nu te lăsa descurajat de paragraful de mai sus. Cu siguranţă poţi obţine rezultatele pe care ţi le doreşti de pe urma campaniilor plătite, trebuie doar să înveţi cum să le optimizezi corespunzător şi să experimentezi cu diverse tehnici şi strategii. Un punct de plecare folositor poate fi acest articol despre optimizarea campaniilor de Google Search, dar multe alte resurse pot fi găsite în mediul online, oferite chiar de către specialiştii Google.

Campaniile Google Ads de succes încep cu stabilirea clară a unui obiectiv!

  • Creşterea vânzărilor

Creşterea vânzărilor este poate cel mai comun obiectiv de business pentru magazinele online (şi nu numai!). Partea bună este că, în funcţie de specificul afacerii tale, dar şi de bugetul pe care îl ai la dispoziţie, există diverse tipuri de campanii care pot fi implementate pentru a reuşi să convingi mai multe persoane să dea click pe „adaugă în coş”. Anunţurile tip Search sunt adesea folosite, aceste reclame fiind caracterizate de lipsa imaginilor sau a elementelor media, ele conţin doar text. Sunt plasate fie deasupra rezultatelor organice din SERP, fie la finalul paginii, fiind afişate în momentul în care un utilizator caută în Google anumite cuvinte cheie pentru care ai licitat.

De asemenea, campaniile tip Shopping sunt potrivite pentru acest obiectiv de business. După cum îi spune şi numele, un anunţ tip Shopping este potrivit pentru a determina utilizatorii să viziteze site-ul cu gândul de a realiza o achiziţie. Aceste anunţuri sunt caracterizate de plasarea unor produse specifice în motorul de căutare, fiind prezente la începutul SERP sau în partea dreaptă a ecranului. Succesul acestor anunţuri se bazează atât pe licitarea pe cuvintele cheie corecte, cât şi pe folosirea unor imagini de produs cât mai reuşite, care să scoată în evidenţă punctele forte ale produselor promovate.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.