În fiecare an, specialiştii de la Pantone Color Institute încep un proces amplu de documentare pentru a selecta Culoarea Anului, cercetând influenţe noi în culoare, dar şi în alte domenii ca cinematografie, turism, modă, design, chiar şi economie. Pentru anul acesta, Culoarea Anului Pantone a fost aleasă Classic Blue, o nuanţă care inspiră calm, încredere, conexiune, dar şi provocare.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Pantone 19-4052 este un refugiu, o modalitate simplă şi eficientă de “restart”

Simplă, elegantă şi complexă în semnificaţii, Classic Blue este o culoare care vorbeşte despre nevoile omului modern. Cu atât de multe taskuri şi un ritm de viaţă alert, această nuanţă este văzută ca un refugiu, ca o modalitate de reîncărcare a bateriilor după o zi lungă şi obositoare. Tocmai de aceea, folosirea ei în Home Deco este mai mult decât binevenită.

SensoDays urmăreşte constant toate aceste schimbări şi direcţii noi în culoare, Pantone Color of the Year fiind una dintre cele mai importante tendinţe. Classic Blue se regăseşte în multe dintre produsele de pe site, de la ceşti şi căni Villeroy & Boch până la prosoapele de baie Descamps.

Classic Blue se integrează perfect cu tendinţele ce pun accent pe creativitate, dar şi pe importanţa echilibrului “mind-body”

În 2020, accentul în sport, alimentaţie, chiar şi traveling cade pe echilibrul dintre corp şi minte. Un trend în care se încadrează perfect şi Classic Blue pentru că nuanţele ei facilitează meditaţia, relaxarea şi claritatea, oferind o mai bună putere de concentrare. Aceeaşi culoare este o bună sursă de inspiraţie pentru artişti sau pentru toţi cei care vor să îşi dezvolte latura creativă. Pledul Tommy Hilfiger albastru însoţeşte perfect orice manifestare creativă, la fel şi difuzorul de parfum Lolita Lempicka de la Maison Berger, ambele regăsite în oferta SensoDays.

Classic Blue, o culoare “de încredere”, care exprima siguranţă şi nevoia de a ne cunoaşte la un nivel profund

Leatrice Eiseman, directorul executiv al Pantone Color Institute a oferit o prezentare complexă a ceea ce înseamnă şi vrea să transmită culoarea acestui an. Pe primul plan se situează nevoia de încredere şi credinţa, stări transmise şi stimulate de această culoare, la fel de importantă fiind însă şi partea de acţiune, Albastrul Clasic oferindu-ne energia necesară de a ne duce la bun sfârşit planurile.

“Trăim o vreme în care avem nevoie de credinţă şi încredere. Acest tip de constanţă şi siguranţă este exprimată şi de Pantone 19-4052, o nuanţă de albastru pe care ne putem baza întotdeauna. (…) Classic Blue ne încurajează să privim dincolo de evident pentru a ne extinde gândirea, provocându-ne să gândim la un nivel profund, să ne schimbăm perspectiva şi să deschidem fluxul comunicării”.

Lider în domeniul Home Deco din România, SensoDays prezintă în fiecare an cele mai noi colecţii şi cele mai reuşite produse ale brandurilor internaţionale. Astăzi, cel puţin un produs SensoDays se află în peste 200.000 de case ale românilor, această statistică crescând de la o zi la alta mai ales că multe dintre ele încorporează Culoarea Anului Pantone, Classic Blue.

viewscnt

Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.