Soluţia de telefonie VoIP are o serie de funcţionalităţi cheie şi caracteristici de un real ajutor pentru orice business în care comunicarea cu clienţii este esenţială şi care urmăreşte să le oferă angajaţilor cele mai potrivite instrumente pentru a putea să comunice optim.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Centralele VoIP contribuie la optimizarea performanţelor angajaţilor

Optimizarea performanţei agenţilor din vânzări şi maximizarea eficienţei timpului lor poate fi realizată prin adoptarea automatizărilor. Integrarea datelor între sistemele de gestionare a relaţiilor cu clienţii (CRM) şi soluţia avansată de telefonie în Cloud, oferită de While1 prin centrala VoIP, facilitează accesul la istoricul apelurilor clienţilor, permiţând o abordare personalizată şi informată în fiecare interacţiune.

Evenimente

30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei

Pop-up ecran

PBX While1 Voice facilitează sincronizarea automată a datelor clienţilor, permiţând afişarea informaţiilor apelantului într-o fereastră pop-up pe ecranul angajatului la primirea fiecărui apel nou. Această integrare între CRM şi PBX aduce avantaje semnificative, cum ar fi:

  • eficientizarea timpului angajaţilor;
  • reducerea costurilor asociate procesării apelurilor;
  • eliminarea necesităţii de indentificare a clienţilor de mai multe ori.

Prin intermediul ferestrelor pop-up, este posibilă oferirea unor răspunsuri prompte, bazate pe istoricul comenzilor clienţilor, anticiparea nevoilor acestora şi furnizarea unui serviciu eficient şi personalizat pentru clienţi. În plus, angajaţii care lucrează de la distanţă au posibilitatea de a primi detalii despre clienţi în timp real prin SMS, aceasta necesitând un furnizor de SMS-uri şi o integrare specifică.

Recuperare apeluri pierdute

While1 Voice este o soluţie de telefonie Cloud care, pe lângă faptul că facilitează lucrul de oriunde, contribuie la reducerea apelurilor pierdute şi a oportunităţilor de afaceri nevalorificate. Inclusiv în contextul unei strategii de gestionare a apelurilor care incorporează caracteristici de mobilitate, gestionarea apelurilor pierdute rămâne esenţială. Instrumentele de recuperare a apelurilor pierdute oferă o modalitate profesională de a aborda aceste apeluri, asigurându-se că fiecare client primeşte atenţia necesară, ceea ce poate contribui la fidelizarea acestora.

IVR personalizabil

Meniurile vocale IVR reprezintă un instrument eficient pentru îmbunătăţirea experienţei clientului, gestionarea unui volum mare de apeluri şi menţinerea disponibilităţii în afara orelor de program. Prin intermediul interfeţei web While1 Voice, utilizatorii pot configura cu uşurinţă IVR-uri multilingve personalizate, pot stabili mesaje de întâmpinare specifice şi pot direcţiona apelurile în funcţie de programul stabilit. Sistemul IVR al While1 Voice oferă posibilitatea interacţiunii clienţilor cu serviciile prin comenzi vocale sau tastatura telefonului.

Campanii Outbound automate

Peste jumătate din timpul angajaţilor din departamentele de customer service este dedicat căutării informaţiilor despre clienţi în diverse sisteme de backend. Automatizarea oferă oportunitatea de a optimiza disponibilitatea pentru clienţi şi, în acelaşi timp, de a economisi timpul angajaţilor, eficientizând procesele zilnice. PBX While1 Voice incorporează tehnologia de ultimă generaţie şi dispune de o gamă variată de funcţionalităţi şi instrumente uşor de utilizat, concepute pentru a reduce sarcinile manuale din fluxurile de lucru obişnuite.

Centralele VoIP le oferă clienţilor o experienţă de comunicare remarcabilă

Sistemele VoIP transformă interacţiunea cu clienţii într-un proces fluid şi adaptat nevoilor acestora, ridicând standardele experienţei de comunicare. Prin exploatarea inteligentă a datelor disponibile, fiecare dialog este personalizat, conferind clienţilor sentimentul de apreciere. Redirecţionarea automată către departamentele adecvate şi implementarea soluţiilor de auto-servire modernizează asistenţa, minimizând necesitatea intervenţiei umane.

Mesajele de întâmpinare pe care le poţi transmite prin implementarea unei centrale VoIP sunt o metodă eficientă de a crea o primă impresie pozitivă şi memorabilă. Prin integrarea unor elemente specifice, mesajele personalizate pot creşte gradul de angajament şi pot încuraja interacţiunea pozitivă din partea utilizatorilor, contribuind astfel la consolidarea relaţiilor cu clienţii şi la optimizarea satisfacţiei acestora.

Pe de altă parte, funcţionalitatea „Callback Last Agent” este o caracteristică valoroasă a unei centrale VoIP, menită să îmbunătăţească continuitatea şi personalizarea serviciilor oferite clienţilor. Pentru clienţi, „Callback Last Agent” oferă o experienţă mai fluidă şi mai personalizată, eliminând necesitatea de a-şi repeta problema sau istoricul interacţiunilor anterioare. Reconectarea cu acelaşi agent facilitează construirea unei relaţii de încredere şi înţelegere, deoarece agentul este deja familiarizat cu contextul şi nevoile specifice ale clientului.

Pe lângă mesaje personalizate şi  funcţionalitatea „Callback Last Agent”, alte caracteristici oferite de centralele VoIP de la While1 includ linia directă şi administrarea proprie automatizată.

De ce să integrezi centrala VoIP în business-ul tău?

Avantajele telefoniilor VoIP includ costuri reduse de apel, deoarece utilizează conexiunea la internet existentă fără a necesita linii telefonice suplimentare. De asemenea, oferă flexibilitate mare, permiţând utilizatorilor să efectueze şi să primească apeluri de oriunde există o conexiune la internet.

Cea mai modernă soluţie de telefonie VoIP este la un click distanţă!

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.