Mii de români din întrega ţară au primit deja pachetele cu alimente şi dulciuri pregătite în cadrul Campaniei ”Un Paşte mai bun”, organizată de Fundaţia Tuna în colaborare cu Fundaţia Lumina şi cu sprijinul Fundaţiei Preţuieşte Viaţa,

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Până în prezent s-au distribuit circa 6000 de pachete în Bucureşti, Ilfov, Teleorman, Cluj, Oradea, Iaşi, Ploieşti, şi Giurgiu.

Zilele trecute au fost distribuite pachete în sectoarele 1, 2 şi 4 din Capitală, la acţiunea de la sectorul 2 participând şi primarul Mihai Toader

‘Cu ocazia sărbatorilor pascale trebuie să oferim o mică bucurie, în special copiilor pe care îi avem în îngrijire în sistemul de protecţie socială din sectorul 2 şi pentru copiii care provin din familii cu anumite probleme materiale. Întotdeauna ne bucură zâmbetul lor. İn acest an, am avut alături de noi Fundaţia Tuna, o asociaţie căreia îi mulţumim foarte mult pentru sprijinul acordat. Sunt convins că această colaborare a noastră va dura mulţi ani de aici înainte.’’a declarant primarul Mihai Toader.

La acţiunea de la Sectorul 2 a fost prezent şi Lucian Sănmărtean, care a susţinut prin intermediul Şcolii de Fotbal Lucian Sănmărtean-Lumina această acţiune menită să aducă bucurie de sărbători.

În cadrul campaniei au fost oferite 100 de pachete şi Fundaţiei İnocenţi, pentru a fi  distribuite celor aflaţi în grija fundaţiei.În mod simbolic, pachetele au fost distribuite cu reprezentanţi ai cultelor ortodox şi catolic din Bucureşti.

NAPOCA OFF ROAD COMMUNITY s-a implicat de asemenea în Campania Umanitară ”Un Paşte mai bun”, prin distribuirea de alimente către aproximativ 30 de familii cu posibilităti reduse din zona Ploscos- Valea Florilor - Crairit. Campania a ajuns şi în alte zone din Apuseni, cu ajutorul unor oameni deosebiţi, care s-au implicat activ în ajutarea a 450 de familii din această zonă.

Reprezentanţii Fundaţiei Tuna au mulţumit tuturor celor care au donat şi care au susţinut public această campanie de donaţii destinată ajutorării românilor nevoiaşi. ”Toţi românii merită să aibă sărbători cu bucurie şi suntem mulţumiţi că prin campania noastră am reuşit să aducem zâmbete şi o masa mai îmbelşugată de Paşte. Le mulţumim tuturor celor care s-au implicat, care au donat şi au susţinut această campanie. Zâmbetele de pe feţele copiilor şi ale bătrânilor la care au ajuns pachetele cu alimente şi dulciuri sunt cea mai bună răsplată pentru noi toţi.”, a declarat directorul general al Fundaţiei Tuna, Mehmet Emin Korkut.

Directorul Fundaţiei Lumina, Mustafa Bedir, consideră că această campanie a fost de mare succes şi a mulţumit tuturor elevilor din Şcolile Lumina şi părinţilor  acestora, pentru modul în care s-au implicat şi au înţeles să-i ajute şi pe alţii. ‘’Mulţumesc elevilor, părinţilor, profesorilor, angajaţilor din Şcolile Lumina şi tuturor partenerilor noştri care ne-au susţinut în această campanie şi ne-au  încurajat astfel să organizăm mai multe acţiuni în care să oferim ajutor românilor mai puţin norocoşi. Mă bucur că elevii noştri înţeleg că e important să se implice în acţiuni de voluntariat şi că sunt extrem de activi şi pun umărul la acest gen de campanii. Aceste valori sunt importante pentru educaţia lor”  a adăugat Mustafa Bedir.

Mii de familii din România se vor bucura anul acesta de sărbătorile pascale în urma campaniei „Un Paşte mai bun„ iniţiată de Fundaţia Lumina şi Fundaţia Tuna, în parteneriat cu Fundaţia Preţuieşte Viaţa a Andreei Marin.

În urma donaţiile strânse, mii de familii nevoiaşe au primit un pachet care conţine alimente de bază (faină, zahăr, orez, ulei, paste, mirodenii, conserve, dulciuri pentru copii, ).

La această campanie au participat  mulţi oameni generoşi, cu sufletul mare, care înţeleg că e important în viaţă să întindem o mână de ajutor celor mai puţin norocoşi.

Un Paşte mai bun, tuturor!

viewscnt

Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.