Cu toate că suntem în 2019 şi am apucat să vedem un model capitalist occidental de atâţia ani până acum, există încă reticenţă şi scepticism cu privire la acest sector economic numit: Servicii. Indiferent de natură, serviciile vin şi acestea cu o serie foarte bogată de controverse, care din păcate se răspândesc de la vecin la vecin, de la prieten la cunoştinţă şi tot aşa...

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Mai pe scurt, lumea nu are încredere în cei care le oferă servicii pentru a rezolva o problemă de moment sau pe termen lung. Probabil cel mai evident şi mai clar motiv pentru acest fenomen este pur şi simplu aspectul financiar. Omului îi este destul de dificil de înţeles faptul că există cineva care poate să-i rezolve o problemă contra cost, de sigur, o problemă pe care el crede că ar fi putut-o rezolva şi singur, gratis.

Nimeni nu cunoaşte o casă mai bine decât însuşi proprietarul, ceea ce în designul de interior se cunoaşte foarte bine

În timp ce există deja foarte multe persoane cu acel aficionado pentru interior design al căror talent este incontestabil, chiar şi aceştia recurg la serviciul unor alţi profesionişti tocmai din principiul lipsei de timp, reţeaua de cunoştinţe, legături cu furnizori sau pur şi simplu lipsă de inspiraţie.

De cealaltă parte, avem lumea care preferă o lucrare modestă în favoarea unui preţ cât mai mic. De sigur, minimalizarea investiţiei şi obţinerea unui maxim de profit este scopul ultim al oricărui om ce a intreprins vreodată un bun sau un serviciu.

Diferenţa constă însă în perspectivă. În ceea ce priveşte acest domeniu de amenajări interior pentru case, preţurile tind să ţintească mai sus, spre deosebire pentru alte categorii de locuinţe. Materialele, volumul cât şi cantitatea acestora permit mult mai multă creativitate, dar în acelaşi timp, această permisiune trebuie să vină şi din partea… portofelului.

Rentează să apelezi la un designer pentru a-ţi face casa să arate splendid?

Într-un fel, orice proprietar care-şi vede sanctuarul reamenajat, aşa cum doar prin reviste şi-l putea imagina, indiferent de cât de mult este uimit pe moment, ajunge să aibă un moment de răgaz în care se întreabă „De frumos arată frumos, dar merită suma pe care am plătit-o?” Aşa că, dacă vrei să vezi o perspectivă mai „in house” urmăreşte următorul link pentru a afla mai multe despre ceea ce priveşte rentabilitatea unui designer şi costul său, ce depinde de mai multe variabile...

Orice în lumea asta are mai multă valoare atunci când este conceput „cu cap”. Mai concret, orice trebuie să aibă un scop bine definit, obiective clare şi mai ales caracteristici evidente, astfel încât produsul finit să fie unitar.

Într-un fel, acest paragraf poate fii văzut drept o definiţie pentru diferenţa dintre statutul de profesionist şi amator. Tocmai după o astfel de premisă încep să se ghideze şi cei care doresc, într-adevăr, să se diferenţieze de masele de persoane care consideră că munca creativă se poate monetiza doar prin altruism.

 

Ceea ce este parţial adevărat, mare parte din ceea ce reprezintă veniturile din munca creativă reprezintă o monetizare a aprecierii pe care oamenii sunt sau nu dispuşi să o manifeste.  Dintr-o astfel de perspectivă putem să vedem şi un designer de interior, care prin cunoştinţe şi sensibilitatea la frumos reuşeşte să transforme ceva haotic într-o ordine plăcută şi armonioasă între obiectele de zi cu zi.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.