Chiar dacă pandemia a venit cu oportunitatea de a lucra de acasă sau din orice loc, mulţi oameni preferă să meargă zilnic la birou pentru a avea o rutină şi pentru a socializa cu colegii. Dacă ai şi tu parte de un job la birou, mai jos vei găsi o listă cu lucruri pe care să le iei în calcul pentru a fi mai organizat.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Iată cele 6 metode prin care să îţi organizezi biroul cât mai eficient!

1.              Declutter

Ai putea începe organizarea biroului prin a tria obiectele pe care le ai în încăpere şi pe birou. Ar fi recomandat să renunţi la lucrurile pe care nu le foloseşti în mod regulat pentru a preveni dezordinea şi aglomerarea spaţiului. După ce ai renunţat la obiectele nefolositoare sau la cele pe care nu le foloseşti constant, ai putea să faci o curăţenie şi apoi să te apuci de organizarea propriu-zisă a spaţiului.

2.              Planifică designul camerei

Dacă spaţiul îţi permite, ar fi indicat să stabileşti ce vei face în acea cameră şi să delimitezi suprafaţa, pentru a favoriza desfăşurarea cât mai eficientă a activităţilor. Aranjează mobilierul astfel încât să menţină fluxul şi circulaţia eficientă în cameră.

3.              Organizator cabluri

Pentru a preveni încurcarea cablurilor, împiedicarea de acestea, dar şi pentru a elibera spaţiul, ar fi recomandat să le organizezi într-un mod mai eficient. Le poţi lega împreună şi să le fixezi pe diverse suprafeţe, precum pe perete, podea sau în spatele mobilierului. Pe lângă aceste metode, poţi rula cablurile în bucle pentru a nu se încurca sau să optezi pentru mobilier care să aibă orificii speciale pentru cabluri.

4.              Biblioraft acte

Bibliorafturile te pot ajuta să ai toate documentele organizate şi ordonate, de aceea ai putea apela la această opţiune pentru a-ţi menţine spaţiul curat. Poţi achiziţiona bibliorafturi de pe depozituldns.ro şi să alegi varianta care să ţi se potrivească cel mai bine. Ar fi indicat să etichetezi bibliorafturile şi să ai toate documentele organizate şi puse pe categorii. Dacă documentele sunt importante, ai putea să le depozitezi într-un loc mai ferit sau să ai şi o copie digitală pentru a preveni evenimentele neplăcute.

5.              Spaţii de depozitare

Ar fi indicat ca mobilierul din cameră să aibă cât mai multe spaţii de depozitare pentru că astfel vei preveni dezordinea şi vei avea obiectele puse la locul lor. 

6.              Organizatoare birou

Organizatoarele pentru birou te vor ajuta şi ele la rândul lor să menţii spaţiul curat şi ordonat. Poţi folosi un recipient pentru instrumentele de scris, organizatoare pentru sertare, dar şi compartimente verticale pe care le poţi pune pe birou pentru a menţine lucrurile mai ordonat. În funcţie de nevoile tale alege nişte organizatoare care să ţi se potrivească şi care să te ajute atunci când foloseşti acest spaţiu.

Organizarea unui spaţiu sau a unei încăperi te ajută să economiseşti timp şi energie. Cu ajutorul sfaturilor de mai sus şi a unor mici artificii poţi ajunge să ai parte de un meniu ordonat şi organizat şi astfel să îţi desfăşori activităţile în linişte.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.