Auchan România a deschis recent cel de-al 30-lea magazin în franciză Simply by Auchan, continuându-şi astfel expansiunea pe segmentul de proximitate. Reţeaua este deja prezentă în 12 judeţe, acoperind atât zone urbane, cât şi rurale, şi contribuie activ la sprijinirea antreprenoriatului românesc. Prin acest program, lansat în iunie 2024, retailerul oferă francizaţilor un pachet complet de produse, servicii şi suport, facilitând dezvoltarea unor afaceri de succes în comerţul modern.
Primele 30 de magazine Simply by Auchan sunt distribuite în judeţele Argeş, Braşov, Bucureşti, Buzău, Călăraşi, Constanţa, Dolj, Giurgiu, Ilfov, Olt, Prahova şi Teleorman. Călăraşi se remarcă prin cererea crescută pentru francize, având cele mai multe unităţi deschise, inclusiv cel mai mare magazin din reţea, cu o suprafaţă de 280 mp, urmat de Ilfov şi Bucureşti.
Magazinele Simply by Auchan au suprafeţe cuprinse între 50 şi 280 mp şi pun la dispoziţia clienţilor o gamă variată de până la 4000 de articole la preţuri accesibile, de la fructe şi legume, produse congelate şi băcănie, până la articole marca proprie Auchan, dar şi produse nealimentare, precum cosmetice, produse pentru curăţenie şi îngrijirea animalelor de companie.
10 iunie Perspectivele macroeconomice şi fiscale ale României

Beneficiile francizaţilor Simply by Auchan
Odată cu dezvoltarea acestui parteneriat pe termen lung, bazat pe profesionalism, inovaţie şi susţinere continuă, Auchan oferă antreprenorilor din retail o serie de avantaje şi beneficii printre care se numără:
- Acces la gama de mărci proprii Auchan
- Apartenenţa la ecosistemul mărcii Auchan, cu toate avantajele ce derivă din acest fapt
- Cooperarea cu un brand renumit pe piaţă în materie de calitate a serviciilor şi a preţurilor oferite consumatorilor
Cine poate opera o franciză Simply by Auchan?
Pentru a fi eligibil, un potenţial francizat trebuie să deţină un spaţiu comercial, cu specific alimentar, cu o suprafaţă de vânzare cuprinsă între 60-250 mp. Aceştia beneficiază de suport operaţional din partea Auchan, ce cuprinde regândirea imaginii şi layout-ului magazinului, transformarea acestuia prin introducerea unor elemente moderne ce oferă un plus de atractivitate, sugestii de îmbunătăţire a gamei, acces la o platformă facilă de comandă a produselor, suport pentru redeschidere şi sprijin constant în operarea magazinului din partea personalului dedicat acestui parteneriat. Totodată, francizaţii beneficiază de un pachet de training ce conţine informaţii operaţionale despre ecosistemul Auchan, despre activitatea de comerţ sub brandul Auchan şi sistemul de franciză Simply.

Despre Auchan
Auchan România are în portofoliu peste 460 de magazine, cuprinzând 26 de hipermarketuri clasice, 8 hipermarketuri ATAC Hiper Discount, 9 supermarketuri, magazinul inteligent Auchan Go, aproape 400 de magazine de ultra-proximitate MyAuchan, din care majoritatea în staţiile Petrom, 30 de magazine în franciză Simply by Auchan, precum şi magazinul online auchan.ro. Cu o cifră de afaceri cu taxe în 2023 de peste 1,6 miliarde de Euro, Auchan propune locuitorilor din oraşele în care sunt prezente magazinele sale un comerţ omnicanal, modern, de calitate, cu cele mai largi game de produse şi un concept de discount responsabil, cu toate preţurile mici, în fiecare zi.

Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.