WENS Travel, agenţie de turism românească, fondată în 1997 la Cluj-Napoca de Mihaela Căluşer, a devenit din acest an partener exclusiv al Intrepid Travel din Australia, cel mai mare operator de turism de aventură din lume, consolidându-şi astfel poziţia pe piaţa românească a turismului personalizat şi experienţial.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

Prin acest parteneriat, WENS Travel devine unicul reprezentant al Intrepid Travel în România, oferind acces exclusiv românilor la peste o mie de itinerarii din peste o sută de ţări de pe şapte continente, destinaţii unice descoperite alături de ghizi locali, în grupuri restrânse, de 12-14 persoane.

„Colaborarea cu Intrepid Travel ne permite să oferim călătorilor din România acces la experienţe autentice, sustenabile şi sigure, cu un impact pozitiv asupra comunităţilor locale: de la călătorii care pun accentul pe aventură sau experienţe culinare până la expediţii polare şi croaziere sustenabile. Dintre toate programele lor, cred că cel mai mare succes vor avea cele care se adresează generaţiei de 30-45 de ani. Vorbim de oameni dornici de aventură şi de experienţe inedite, care vor să se detaşeze complet de viaţa cotidiană, care vorbesc bine limba engleză, sunt foarte deschişi să comunice şi să cunoască oameni de naţionalităţi diverse, pentru că lucrează în multinaţionale, au colegi din toată lumea şi le este foarte uşor să călătoreasca”, explică Mihaela Căluşer, fondatoarea WENS Travel.

Evenimente
26 mai Energy Road - Energie la tine acasă
10 iunie Perspectivele macroeconomice şi fiscale ale României

Agenţia din Cluj-Napoca este recunoscută pentru abordarea personalizată a fiecărui client. Iniţial specializată în vânzarea biletelor de avion, compania s-a extins rapid, oferind servicii de organizare de evenimente corporate şi pachete turistice menite să transforme călătoriile în experienţe memorabile. În prezent, WENS Travel are 27 de angajaţi şi un portofoliu impresionant: peste 195.000 de itinerarii, 11.500 de călătorii de afaceri şi 29.000 de clienţi. Anul trecut, agenţia a înregistrat venituri de 10 milioane de euro, serviciile B2B generând 70% din venituri, iar cele B2C – 30%.

Cu patru stiluri distincte de călătorie – Premium, Comfort, Original şi Basix – Intrepid Travel oferă opţiuni pentru toate bugetele şi preferinţele. Iar pentru persoanele care îşi doresc experienţe unice, programul Tailor-Made oferă itinerarii personalizate, dincolo de ceea ce poate oferi un motor de căutare. Printre tematicile programelor se numără: explorarea faunei şi florei, ciclism, gastronomie, drumeţii & trekking, croaziere de aventură, călătorii pentru familii, expediţii dedicate tinerilor (18-35 ani), expediţii polare, tururi dedicate femeilor, navigaţie. O astfel de călătorie de 10 zile poate costa între 2.000 de euro şi 6.000 de euro de persoană.

„La fel ca şi Intrepid, la WENS nu credem în călătorii de bifat obiective turistice, ci în a descoperi autenticitatea fiecărui loc, cu oamenii săi, cultura sa, gastronomia sa, viaţa sa. WENS este despre cele patru puncte cardinale: West, East, North, South. Te purtăm oriunde visezi şi organizăm tot ce este de organizat: zboruri şi transferuri, cazare, itinerarii şi activităţi”, explică Mihaela Căluşer.

‍În primele luni ale lui 2025, dintre destinaţiile Intreprid, cel mai bine s-au vândut Madagascar, Guatemala, Cuba şi Costa Rica. O astfel de călătorie, care poate fi de 9-10 sau de 17 zile (în funcţie de destinaţie) costă între 1.200 şi 3.000 de euro de persoană.

Destinaţiile pot fi găsite pe siteul WENS, iar agenţia din România se ocupă de organizarea zborului dus-întors şi a transferurilor necesare până când turistul ajunge la punctul de întâlnire cu grupul său.

„Potenţialul acestor călătorii este foarte mare. Noi credem că vom vinde lunar minimum cinci astfel de călătorii. Pentru persoanele care nu vor doar să viziteze anumite destinaţii, ci caută să creeze conexiuni autentice cu oameni, culturi şi locuri noi, oportunităţile şi beneficiile sunt mari. În primul rând, vorbim de costuri care sunt mult mai mici pentru că este deja un grup format. Acestea pot fi cu 30-40% mai mici decât dacă ai pleca pe cont propriu. Iar cei de la Intrepid organizează călătoriile la fiecare 10 zile, nu odată pe an”, explică Mihaela Căluşer.

Înainte de a semna acest parteneriat, antreprenoarea din Cluj-Napoca a testat personal programele oferite de Intrepid Travel, anul trecut alegând să plece într-o călătorie în Indonezia. „Am fost singura româncă dintr-un grup de 11 persoane cu care m-am întâlnit la Jakarta, la hotel. Ceilalţi membri erau din Australia, Scoţia, Marea Britanie şi, paradoxal, pot spune că a fost cea mai deconectantă vacanţă din ultimii ani pentru mine”, spune Mihaela Căluşer.

A doua etapă a parteneriatului presupune ca, în a doua jumătate a acestui an, WENS să furnizeze agenţiei din Australia programe şi experienţe de călătorie în România, care vor fi promovate turiştilor din întreaga lume. „Ei nu au în acest moment România ca destinaţie. Au o agenţie din Bulgaria şi una din Austria care vând şi România ca parte din programele lor. Dar, la nivel global, România nu există ca România. Noi pregătim câteva programe care au la bază patrimoniul UNESCO, pentru că acesta este recunoscut la nivel mondial. Dar lucrăm şi la programe în care să combinăm România cu Republica Moldova, de exemplu, sau cu alte ţări din jur, care să se adreseze turiştilor din zone mai îndepărtate, Australia, Coreea, Statele Unite ale Americii, care, dacă vin de foarte departe, vor o experienţă mai mare decât ţara noastră”, explică Mihaela Căluşer.

Intrepid Travel este o companie certificată B Corp, ceea ce înseamnă că respectă cele mai înalte standarde de responsabilitate socială şi de mediu. Prin acest parteneriat, şi WENS Travel se alătură misiunii de a promova un turism sustenabil, care sprijină economia locală şi protejează mediul. „Sustenabilitatea este o componentă esenţială a fiecărei călătorii Intrepid. Fiecare pachet evidenţiază impactul pozitiv pe care îl are experienţa ta: de la utilizarea rezervoarelor de apă reîncărcabile, care elimină nevoia de sticle de plastic, la prânzuri servite în comunităţi locale sau activităţi culturale autentice, cum ar fi participarea la o lecţie de muzică într-o şcoală locală. În plus, multe dintre deplasări se fac cu transportul public, oferind o perspectivă autentică asupra vieţii cotidiene. Pentru Intrepid, turismul sustenabil nu este doar un concept, ci o politică bine definită, integrată în fiecare experienţă de călătorie”, adaugă Mihaela Căluşer.

Despre WENS Travel

Fondată în 1997 la Cluj-Napoca de Mihaela Căluşer, WENS Travel este o agenţie de turism recunoscută pentru abordarea personalizată a fiecărui client. Iniţial specializată în vânzarea biletelor de avion, compania s-a extins rapid, oferind organizare de evenimente corporate şi pachete turistice menite să transforme călătoriile în experienţe memorabile. Certificarea IATA obţinută în anul  2000 a consolidat reputaţia agenţiei ca una dintre cele mai de încredere din România. Agenţia oferă o gamă variată de servicii, de la vacanţe personalizate, sejururi standard şi călătorii de grup, până la pachete exotice şi city break-uri, inclusiv cu plecare din Cluj-Napoca. Specializată şi în vacanţe tematice şi de familie, WENS Travel se asigură că fiecare călătorie este unică şi adaptată dorinţelor fiecărui client.

Despre Intrepid Travel

Intrepid Travel Australia este o companie de turism specializată în călătorii de grup restrâns, oferind experienţe autentice şi sustenabile în întreaga lume. Fondată în 1989 în Australia, Intrepid Travel pune accent pe turismul responsabil, colaborând cu ghizi locali şi promovând un stil de călătorie care sprijină comunităţile vizitate. Agenţia din Australia este cunoscută pentru angajamentul său faţă de sustenabilitate, fiind certificată B Corp, ceea ce înseamnă că îndeplineşte standarde riguroase de responsabilitate socială şi de mediu. De asemenea, compania investeşte în proiecte de ecoturism şi sprijină iniţiative care reduc impactul turismului asupra mediului.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.