Influencerul Mohamed Henni, cunoscut pentru faptul că este mare fan al echipei Olympique Marseille, a dezvăluit că a primit o plângere de la KMA, compania care exploatează drepturile lui Kylian Mbappé.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Motivul? Influencerul şi-a deschis recent propriul fast-food, vânzând sandvişuri kebab cu chiflă rotundă, descrisă ca fiind "la fel de rotundă ca şi capul lui Mbappé".

 

Evenimente
20 mai - Evenimentul News.ro “Energy Road - Energie la tine acasă”. Parteneri: AS & Partners, FPPG, Delgaz Grid, Hidroelectrica, Nuclearelectrica, Premier Energy, Romgaz
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei

Căpitanul echipei franceze şi compania sa au trimis o scrisoare avocatului lui Mohamed Henni pe 29 februarie, dându-i 8 zile noului proprietar al restaurantului pentru a elimina această descriere din meniul său, după cum a explicat influencerul.

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.