Conform unui memorandum prezentat în şedinţa de luni a Biroului permanent, proiectul de buget al Camerei Deputaţilor pe acest an se ridică la 562.224.000 lei credite de angajament şi 510.761.000 lei credite bugetare. Proiectul va fi dezbătut de comisia de buget şi apoi votat în plen.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Proiectul a fost a fost întocmit pe baza propunerilor compartimentelor de specialitate din structura Secretariatului general.

La activităţile finanţate din venituri proprii pentru 2021 sunt venituri de 9.500.000 lei, cheltuieli de 20.455.000 lei, diferenţa fiind acoperită din disponibilul din anul precedent, care este estimat la 10.955.000 lei.

Evenimente
20 mai - Evenimentul News.ro “Energy Road - Energie la tine acasă”. Parteneri: AS & Partners, FPPG, Delgaz Grid, Hidroelectrica, Nuclearelectrica, Premier Energy, Romgaz
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei

„Din volumul total de credite bugetare, 508.083.000 lei sunt pentru activitatea proprie a Camerei Deputaţilor, iar 2.678.000 lei reprezintă cheltuieli pentru Institutul Român pentru Drepturile Omului. La fundamentarea cheltuielilor de personal, în sumă de 346.396.000 lei a fost luată în calcul plata drepturilor demnitarilor - indemnizaţie, sumă forfetară, diurnă şi indemnizaţie de cazare acordate cu ocazia deplasărilor în ţară şi în străinătate, plata personalului din serviciile Camerei Deputaţilor, acordarea indemnizaţiei de hrană, a voucherelor de vacanţă şi a tichetelor de creşă”, arată memorandumul prezentat în Biroul permanent al Camerei Deputaţilor.

De asemenea, cheltuielile pentru bunuri şi servicii, de 72.194.000 lei, au fost stabilite pentru asigurarea funcţionării şi întreţinerii sediului Camerei Deputaţilor, pentru materiale necesare desfăşurării activităţii legislative, cheltuieli de protocol, cheltuieli cu deplasări interne şi în străinătate pentru deputaţi şi personal, cheltuieli cu reparaţiile curente generate de uzura clădirii şi a instalaţiilor.

Au fost luate în considerare şi cheltuielile privind schimbarea de legislatură şi pentru achiziţionarea de imprimante pentru birourile parlamentare din teritoriu, se mai arată în document.

Este prevăzută în proiect suma de 2.415.000 lei pentru plata contribuţiei şi cotizaţiei Parlamentului la organismele internaţionale.

„La titlul «Proiecte cu finanţare din fonduri europene externe nerambursabile aferente cadrului financiar 2014-2020» s-au prevăzut credite de angajament în sumă de 13.911.000 lei şi credite bugetare în sumă de 14.074.000 lei pentru implementarea proiectului «Creşterea capacităţii administrative a Camerei Deputaţilor pentru furnizarea de servicii de calitate». La titlul «Alte cheltuieli» s-a prevăzut suma de 1.994.000 lei pentru plata către bugetul de stat a sumelor aferente persoanelor cu handicap neîncadrate, plata indemnizaţiilor pentru internship şi plata indemnizaţiilor acordate părinţilor pentru supravegherea copiilor pe perioada închiderii temporare a unităţilor de învăţământ”, potrivit sursei citate.

Suma de 16.041.000 lei a fost prevăzută pentru lucrările de refacere a faţadei parcajului subteran, retehnologizarea ascensoarelor, achiziţionarea de calculatoare pentru birourile parlamentare din teritoriu şi alte active fixe, iar pentru reparaţiile capitale la staţia de hidrofor, refacerea teraselor şi a faţadei din piatră naturală din corp A3 al Palatului Parlamentului figurează suma de 21.472.000 lei.

Proiectul de buget al Camerei pentru 2021 mai prevede, la capitolul „Asigurări şi asistenţă socială”, credite bugetare şi de angajament de 36.175.000 lei pentru cheltuielile aferente indemnizaţiilor acordate foştilor deputaţi şi pentru persoanele care vor înceta activitatea în acest an, conform statutului funcţionarului public parlamentar. 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.