Executivul a aprobat, miercuri, hotărârea de Guvern pentru modificarea şi completarea Hotărârii Guvernului 832/2022 privind stabilirea atribuţiilor, organizarea şi funcţionarea Cancelariei Prim-Ministrului. Prin acest act normativ este prevăzută în structura organizatorică a Cancelariei Prim-Ministrului, existenţa funcţiei de secretar general, înalt funcţionar public, numit în condiţiile legii, prin decizie a prim-ministrului, cu încadrarea în numărul de posturi aprobat, prin transformarea unui post vacant existent.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Potrivit hotărârii, secretarul general asigură stabilitatea funcţionării Cancelariei Prim-Ministrului, continuitatea conducerii şi realizarea legăturilor funcţionale între structurile acesteia, arată comunicatul de presă al Executivului.

Secretarul general îndeplineşte atribuţiile şi responsabilităţile prevăzute de OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare. De asemenea, secretarul general poate îndeplini şi alte atribuţii prevăzute de regulamentul de organizare şi funcţionare al Cancelariei Prim-Ministrului ori încredinţate de şeful Cancelariei Prim-Ministrului.

Evenimente

30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
17 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.