Salesforce este cea mai recentă putere din sectorul tehnologiei care s-a alăturat maniei ChatGPT, anunţând marţi că va lansa software care încorporează inteligenţă artificială pentru a ajuta vânzătorii, agenţii de servicii pentru clienţi şi agenţii de marketing aă îşi desfăşoare activitatea, transmite CNBC.
Salesforce numeşte oferta sa Einstein GPT, bazându-se pe tehnologia OpenAI care a luat cu asalt industria tehnologică de când startup-ul susţinut de Microsoft a deschis ChatGPT pentru public, în noiembrie.
Companiile tehnologice de top se întrec să valorifice creşterea interesului pentru inteligenţa artificială generativă, care poate redacta texte sau alte informaţii după ce a învăţat din datele colectate de pe internet.
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
6 iunie - Maratonul Energiei
Aceste modele AI afişează uneori informaţii incorecte, determinând companiile care vând companiilor mari şi guvernele să procedeze cu atenţie.
”Ne mişcăm cât de repede putem, fără a compromite abordarea etică responsabilă”, a declarat Clara Shih, CEO al diviziei Salesforce Service Cloud, într-un interviu.
La fel ca Salesforce, Microsoft încearcă să reducă la minimum răspândirea informaţiilor incorecte, deoarece în timp ceadaugă caracteristici AI software-ului său concurent Dynamics 365.
Microsoft a declarat luni că utilizatorii se pot alătura unei liste de aşteptare pentru o funcţie de serviciu pentru clienţi care redactează automat mesaje de e-mail, după ce luna trecută a anunţat o funcţie similară pentru reprezentanţii de vânzări.
Separat, Microsoft adaugă chatbot-ul OpenAI la motorul său de căutare Bing.
O caracteristică pe care Salesforce o lansează în Service Cloud va fi o casetă de chat cu tehnologie care poate scrie un răspuns la o întrebare pe baza informaţiilor deja stocate în Salesforce.
Agenţii pot edita răspunsul generat automat sau pot apăsa butonul de trimitere.
Salesforce, care în ultima vreme a fost sub presiunea investitorilor activişti pentru a deveni mai profitabilă, nu a finalizat stabilirea preţurilor sau calendarul pentru noile funcţii.
Directorii doresc mai întâi să vadă cum merg lucrurile cu firmele înscrise în programul pilot Salesforce.
Salesforce a luat diverse măsuri pentru a împiedica capabilităţile Einstein GPT să dezinformeze oamenii.
Pe lângă implicarea umană, compania a restrâns câmpul datelor care pot influenţa răspunsul.
Atât Salesforce, cât şi Microsoft prezintă servicii care pot scrie e-mailuri de marketing.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.