Oracle a câştigat lupta cu Microsoft şi alte companii pentru operaţiunile americane ale TikTok, într-o tranzacţie care urmează a fi în curând comunicată oficial.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Microsoft anunţă că nu va mai continua să urmărească achiziţia TikTok, după ce proprietarul, ByteDance, i-a respins oferta, iar surse ale WSJ spun că Oracle va fi cumpărătorul.

Înţelegerea dintre cele două părţi nu va fi anunţată ca o tranzacţie obişnuită. În schimb, Oracle va fi declarat “partenerul tehnologic de încredere” al TikTok.

Evenimente
20 mai - Evenimentul News.ro “Energy Road - Energie la tine acasă”. Parteneri: AS & Partners, FPPG, Delgaz Grid, Hidroelectrica, Nuclearelectrica, Premier Energy, Romgaz
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei

Urmează ca tranzacţia să mai fie şi aprobată de Comisia pentru Investiţii Străine de la Casa Albă.

Cu doar câteva ora înainte, Microsoft anunţase că nu mai încearcă să cumpere TikTok, după ce oferta sa nu a fost acceptată de proprietar.

“ByteDance a respins oferta pe care am făcut-o pentru operaţiunile din Statele Unite ale TikTok. Avem convingerea că oferta noastră era bună pentru utilizatori şi pentru interesele naţionale“, spun cei de la Microsoft într-un comunicat.

Microsoft era principalul favorit în cursa pentru achiziţionarea TikTok, după ce administraţia americană a forţat platforma chinezească să aleagă între a fi vândută unei companii americane şi a fi închisă în Statele Unite.

TikTok are în jur de 100 de milioane de utilizatori în Statele Unite, după ce a crescut de la 11 milioane, cât avea în 2018.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.