Un abonament cu preţ mai mare la Twitter nu va include reclame, potrivit unei postări pe platforma de socializare făcută de proprietarul acesteia, Elon Musk, transmite Reuters.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Miliardarul a mai spus că reclamele sunt ”prea frecvente pe Twitter şi prea mari” şi că se vor lua măsuri pentru a rezolva aceste probleme în săptămânile următoare.

Twitter nu a răspuns imediat unei solicitări de comentarii.

Evenimente
20 mai - Evenimentul News.ro “Energy Road - Energie la tine acasă”. Parteneri: AS & Partners, FPPG, Delgaz Grid, Hidroelectrica, Nuclearelectrica, Premier Energy, Romgaz
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei

Twitter câştigă aproape 90% din veniturile sale din vânzarea de reclame digitale, iar Musk a atribuit recent ”o scădere masivă a veniturilor” organizaţiilor pentru drepturile omului care au făcut presiuni asupra companiilor mari pentru a-şi întrerupe reclamele pe Twitter.

La începutul lunii decembrie, Musk a anunţat că bifa albastră Basic de pe Twitter va avea jumătate din numărul de reclame şi că va oferi un nivel mai înalt, fără reclame, până în 2023.

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.