CreditAmanet, companie de tranzacţionare pentru bijuterii, produse de lux pre-owned, electronice şi metale preţioase, devine Magnor, iar investiţia în procesul de rebranding depăşeşte 2,5 milioane de euro.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

”Liderul industriei de profil care oferă platforma de tranzacţionare pentru bijuterii, produse de lux, electronice, metale preţioase şi servicii de creditare pe termen scurt de tip amanet, dar şi schimb valutar, CreditAmanet devine Magnor. Cu experienţă în domeniu de peste 15 ani, compania antreprenorială românească lansează noul brand după ce a parcurs un complex proces de transformare, care a durat peste un an şi jumătate. Investiţia în procesul de rebranding depăşeşte 2,5 milioane de euro, ceea ce reprezintă costurile realizării unei noi identităţi vizuale, investiţiile în comunicare şi media şi reamenajarea tuturor magazinelor de la nivel naţional conform noului concept”, anunţă compania.

Noul nume al companiei va păstra cele trei linii de business: vânzări de bijuterii noi din aur şi bunuri pre-owned, micro-creditare de tip amanet şi schimb valutar.

Evenimente

30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
12 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
17 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield

„De 15 ani suntem trendsetter în industria în care activăm. Ridicăm la o altă treaptă calitativă valorile care stau la baza filosofiei organizaţionale a companiei: inovaţia, trasparenţa, încrederea şi creativitatea. Acum e momentul să trecem la un nivel superior de dezvoltare. Brandul Magnor marchează această nouă etapă”, spune Claudiu Diaconu, fondatorul companiei şi preşedintele Consiliului de Administraţie.

Compania îşi propune pentru 2024 consolidarea reţelei naţionale de magazine. Extinderea pe piaţa de profil şi deschiderea de puncte strategice de lucru pentru a acoperi cerinţele clienţilor în diverse regiuni sunt alte obiective pe care Magnor şi le-a propus pentru anul în curs.  

Cosmin Popovici, CEO-ul Magnor, consideră că procesul de rebranding este o transformare complexă, cel mai curajos proiect din industria de amanet şi vânzări de bijuterii din România.

”În mod evident, în urma schimbării numelui se remodelează logo-ul şi identitatea vizuală pentru a reflecta o abordare mai modernă în piaţă. Totodată, noua identitate a companiei cuprinde o transformare a conceptului magazinelor şi lansarea a două website-uri”, spune el.

Prin păstrarea trendului ascendent şi creşterea cifrei de afaceri, Magnor vizează menţinerea poziţiei de lider în industrie. Totodată, urmăreşte implementarea unor strategii inovatoare în cadrul procesului de digitalizare pentru a optimiza experienţa clienţilor şi a rămâne în avangarda tehnologică a industriei. În paralel, îşi propune consolidarea relaţiilor cu cei care achiziţionează produse sau aleg serviciile Magnor prin interacţiuni de business personalizate şi adaptate nevoilor în continuă schimbare.

Cât despre investiţiile MAGNOR pentru 2024, prioritate va avea consolidarea şi promovarea noului brand şi accelerarea procesului de digitalizare. „Un alt aspect  al investiţiilor din acest an va viza angajamentul nostru ferm faţă de principiile ESG. Ne propunem să consolidăm şi să ne extindem iniţiativele în direcţia sustenabilităţii astfel încât activităţile noastre să aibă un impact pozitiv asupra mediului şi să contribuim activ la proiecte sociale. Acest angajament reflectă viziunea noastră pe termen lung şi responsabilitatea asumată faţă de comunitate şi mediu”, mai spune Claudiu Diaconu.

Compania operează 25 de magazine în Bucureşti, Ilfov, Sibiu, Braşov, Piatra Neamţ, Focşani, Bacău, Craiova, Galaţi şi Constanţa, Tg. Mureş, Buzău şi Ploieşti.

 

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.