Meciul de fotbal dintre echipele României şi Insulele Feroe, transmis, marţi seară, de Pro TV, a fost lider de audienţă pe toate categoriile de public cu peste 2 milioane de telespectatori.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Echipa naţională a României a obţinut primele puncte în grupa de calificare la EURO 2020.

Pe segmentul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 şi 49 de ani, Pro TV a condus topul detaşat, cu 12.6 puncte de rating şi 36.1% share, spre deosebire de televiziunea de pe locul secund, care a obţinut numai 7.6 puncte de rating şi 21.8% share. La nivel naţional, peste 2 milioane de români au urmărit fiecare fază a meciului, iar la 22.19, în minutul de aur, peste 2.5 milioane de români urmăreau partida de fotbal.

Evenimente
20 mai - Evenimentul News.ro “Energy Road - Energie la tine acasă”. Parteneri: AS & Partners, FPPG, Delgaz Grid, Hidroelectrica, Nuclearelectrica, Premier Energy, Romgaz
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei

“E o mândrie să joc pentru milioanele de români care ne urmăresc şi sper să ne calificăm la EURO 2020", a declarat fotbalistul George Puşcaş, pentru Pro TV, imediat după meci.

Preliminariile pentru EURO 2020 vor continua din 7 iunie cu Norvegia - România şi pe 10 iunie cu Malta - România. Pe 9 iunie, Pro TV va transmite live finala UEFA Nations League.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.