Gala de anul acesta a premiilor Primetime Emmy, care a avut loc duminică seară, la Los Angeles, a înregistrat cea mai scăzută audienţă din toate timpurile, scrie Reuters.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Evenimentul a fost urmărit de 6,9 milioane de americani. Totuşi, ceremonia a avut succes în mediul online.

Potrivit datelor Nielsen, audienţa TV a scăzut cu 32% faţă de gala de anul trecut, care a fost, la rândul ei, cea mai redusă de până atunci, cu 10,2 milioane de telespectatori în SUA.

Evenimente
20 mai - Evenimentul News.ro “Energy Road - Energie la tine acasă”. Parteneri: AS & Partners, FPPG, Delgaz Grid, Hidroelectrica, Nuclearelectrica, Premier Energy, Romgaz
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei

La gala de duminică, transmisă de Fox, marile câştigătoare au fost serialele „Game of Thrones” şi „Fleabag”.

Ceremonia a durat trei ore şi a fost difuzată în acelaşi interval orar cu emisiunea „Sunday Night Football” pe NBC, care a fost urmărită de 16,3 milioane de telespectatori.

În ultimii ani, galele de premiere au cunoscut o scădere din punct de vedere al audienţei, deşi anul acesta ceremonia Oscar din februarie, când au urcat pe scenă Queen şi Lady Gaga, a cunoscut o creştere de 10%, fiind urmărită de 29,6 milioane de americani.

Cât priveşte premiile Emmy, interacţiunile pe Twitter, Facebook şi Instagram legate de subiect au crescut cu 11% faţă de anul trecut.

Pe Twitter, „Game of Thrones” a fost principalul subiect al show-ului prezent în postări, urmat de „When They See Us”, „Chernobyl”, „Fleabag” şi „Killing Eve”.

Nielsen i-a luat în calcul pentru această măsurătoare doar pe cei care au urmărit ceremonia de acasă.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.